Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Tilt stelt zich voor ...
Tilt stelt zich voor ...
En hier is'm dan ...
De Bangbus !!!! 8) :lol: :lol:
Na hier al een aantal maanden gepost te hebben zal ik mzelf maar eens voorstellen.
Bart, net 40 geworden en zo een beetje tegen wil en dank zelfstandig geworden in April. Moest me een wagen kopen en lichte vrachten worden niet belast in Belgie, dan wat rondgekeken en ja hoor : een T5
Al één en ander aan veranderd, de verlaging van 4 cm. valt me maar tegen en ik denk erover om die "chromen" verstralers op de hoeken van de voorbumper nog aan te schaffen.
Anyway, iedereen reeds bedankt voor de gegeven hulp in het verleden en dat we nog lang mogen
De Bangbus !!!! 8) :lol: :lol:
Na hier al een aantal maanden gepost te hebben zal ik mzelf maar eens voorstellen.
Bart, net 40 geworden en zo een beetje tegen wil en dank zelfstandig geworden in April. Moest me een wagen kopen en lichte vrachten worden niet belast in Belgie, dan wat rondgekeken en ja hoor : een T5
Al één en ander aan veranderd, de verlaging van 4 cm. valt me maar tegen en ik denk erover om die "chromen" verstralers op de hoeken van de voorbumper nog aan te schaffen.
Anyway, iedereen reeds bedankt voor de gegeven hulp in het verleden en dat we nog lang mogen
- jan uit belgië
- Berichten: 228
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:35
- Locatie: Lovendegem (belgië)
- Contacteer:
Re: Tilt stelt zich voor ...
Gr..............JanT5-30
- Jeroen T5 204
- Berichten: 3455
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
- Locatie: Vroomshoop (VCDS)
- Contacteer:
Re: Tilt stelt zich voor ...
Heb het idee dat mijn bus toch lager is, jij had toch ook Eibach Pro gemonteerd?
Je achterkant staat ook erg hoog op de poten. Zo zag die van mij er ook uit zonder verlaging.
Verder nette bus.
Je achterkant staat ook erg hoog op de poten. Zo zag die van mij er ook uit zonder verlaging.
Verder nette bus.
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
Re: Tilt stelt zich voor ...
Yep, zijn Eibach pro's.
Ik begrijp het ook niet goed
Ik begrijp het ook niet goed
- Rafke 108
- Berichten: 691
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 12:34
- Locatie: Druivenstreek - Vlaams-Brabant België
Re: Tilt stelt zich voor ...
Nette bus!!!!
T4 Caravelle & T6.1 California
Vroeger T5 Multivan 04 & T5 Caravelle 07
Facebook: Raf Deveuster
Instagram: rafdeveuster
Vroeger T5 Multivan 04 & T5 Caravelle 07
Facebook: Raf Deveuster
Instagram: rafdeveuster
Re: Tilt stelt zich voor ...
Tilt, wat valt je tegen aan de Eibach Pro? Niet laag genoeg of te hard of....? Ik zit er nl. over te denken om ze te monteren.
stop the rat race
- Jeroen T5 204
- Berichten: 3455
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
- Locatie: Vroomshoop (VCDS)
- Contacteer:
Re: Tilt stelt zich voor ...
Mijn bus is toch veel lager zo op het oog met die Eibach's, zeker weten dat je er Eibach onder hebt gekregen? Ik zou ze nog maar eens even goed bekijken. Lijken me eerder hogere veren dan lager.
Op de veren zelf moet het logo van Eibach staan. Even je bus iets opkrikken en op de veer kijken, die van mij zijn antraciet kleurig.
@Kobus, gewoon monteren die Eibach's rijd echt super
Op de veren zelf moet het logo van Eibach staan. Even je bus iets opkrikken en op de veer kijken, die van mij zijn antraciet kleurig.
@Kobus, gewoon monteren die Eibach's rijd echt super
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
Re: Tilt stelt zich voor ...
Zijn wel degelijk Eibach's Pro, heb de veren gezien, staat Eibach op en ze zijn anthraciet van kleur.
Voor mij staat de bus niet laag genoeg en denk er sterk over om toch maar een schroefset te kopen en de Eibach's er terug vanonder te halen.
Voor mij staat de bus niet laag genoeg en denk er sterk over om toch maar een schroefset te kopen en de Eibach's er terug vanonder te halen.
- jan uit belgië
- Berichten: 228
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:35
- Locatie: Lovendegem (belgië)
- Contacteer:
Re: Tilt stelt zich voor ...
Hoi Tilt,Tilt! schreef:Zijn wel degelijk Eibach's Pro, heb de veren gezien, staat Eibach op en ze zijn anthraciet van kleur.
Voor mij staat de bus niet laag genoeg en denk er sterk over om toch maar een schroefset te kopen en de Eibach's er terug vanonder te halen.
Let wel op voor de Belgiesche keuring,
kan er van meespreken, of je moet een mv hebben.
Een transporter mag niet verlaagd worden,
en doe je dit wel, maak dan dat de veren zwart of anthraciet
zijn van kleur, maar schroefveren dat lijk mij sterk dat ze
dit gaan goedkeuren.........................
Gr..............JanT5-30
Re: Tilt stelt zich voor ...
Jan, ik weet dat hoor, ik had het hier op 't forum al eens gelezen (zelfs van jou dacht ik ! ), maar toch bedankt om me er op te wijzen.
Net daarom dat ik ook zo twijfel ! Met deze veren kan ik zonder problemen naar de keuring daar ik standaard al een verlaagde vering van VW had (2 cm ) , als ik een schroefset moet kopen dan wil dat zeggen dat ik ieder jaar 2x mijn vering moet laten veranderen. 1x de normale vering erop en na de keuring terug de verlaagde vering erop. Kostprijs is zo'n 200 Euro per keer (dus 400 Euro per jaar) + daarbovenop nog eens de kost van de schroefset welke toch ook al vlug 1500 Euro is dacht ik ?
Net daarom dat ik ook zo twijfel ! Met deze veren kan ik zonder problemen naar de keuring daar ik standaard al een verlaagde vering van VW had (2 cm ) , als ik een schroefset moet kopen dan wil dat zeggen dat ik ieder jaar 2x mijn vering moet laten veranderen. 1x de normale vering erop en na de keuring terug de verlaagde vering erop. Kostprijs is zo'n 200 Euro per keer (dus 400 Euro per jaar) + daarbovenop nog eens de kost van de schroefset welke toch ook al vlug 1500 Euro is dacht ik ?