Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Weer pech en dan nog wel in spanje BI-XENON lampjes stuk

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Weer pech en dan nog wel in spanje BI-XENON lampjes stuk

Bericht door carl »

Ben van daag thuis gekomen en Yep mijn Bi-Xenon lamp begaf het in spanje. eersst dacht ik ik zie iets minder en zie ik het nou wel goed of niet.

Dus achter een auto staan en ff kijken in zijn Klep of je wel twee ziet schijnen wjw, Maar ja was dus niet het ge val.

Gelukig waren we op plaats van besteming, en zou ik de volgende dag wel ff kijken, da andere doet het nog.

Maar ja de volgende ochtend was de ander ook stuk Grrrrrrrrrrrrr :nuts dus dacht ik ff naar een garage rijden bellen of wat dan ook bestelen en klaar tog? VERGEET dat maar 375 km gereden voor die kut lampen niet tekrijgen.

Ja bij een garage een setje 275,- Euro en geen BI-XENON. dus als je nog op vacantie gaat zorg dat je en setje mee heb.

Groet

Carl
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Weer pech en dan nog wel in spanje BI-XENON lampjes stuk

Bericht door Harry 341 »

Je kunt toch ook je "oude"lampen op reserve meenemen?Even de stekkers wisselen ...originele pitten erin en klaar,had je ook twee H4 of H7 pitjes daar kunnen kopen.
Gtrz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Weer pech en dan nog wel in spanje BI-XENON lampjes stuk

Bericht door carl »

Hee harry yep heb wel H4 lampjes gekocht ja dat is wel wenne hoor je ziet veel minder he,

Mijn maat ree achter mij met zijn Xenon kom mijn lampen wel uit doen hahaha.

Groet

Carl
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Weer pech en dan nog wel in spanje BI-XENON lampjes stuk

Bericht door Harry 341 »

Ja dat is wel weer wennen denk ik.Ben ook zeer gelukkig met mijn Xenonpitten!
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33796
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Weer pech en dan nog wel in spanje BI-XENON lampjes stuk

Bericht door Multivan Generation »

@ Carl,
some guys have all the luck :toppie :knipoog :bifun
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Weer pech en dan nog wel in spanje BI-XENON lampjes stuk

Bericht door Harry 341 »

Ehhhh...in IJmuiden zeggen ze dan: you speak a big end out of the pier.... :bifun :bifun
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Weer pech en dan nog wel in spanje BI-XENON lampjes stuk

Bericht door carl »

Yep dat kun je wel zechen ja en dat ben ik zeker niet peter :nuts mij banden achter zijn ook al weer aan vernieuwing toe en hij moet een grote beurt hebben. was dus weer een duure vacantie :bifun :nuts
Groet

Carl
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: Weer pech en dan nog wel in spanje BI-XENON lampjes stuk

Bericht door Roger B. (11)61 »

Tja, ik weet niet hoe lang je al met die xenon rijdt, maar volgens mij moet een xenon lamp veeeel langer mee kunnen dan een gewoon halogeentje (en die doen bij mij ruim twee jaar waarbij ik altijd de lampen aan heb en gemiddeld een 30.000 km per jaar rijdt). Voor tijdelijk om gezeik van de :politie te voorkomen kun je natuurlijk de normale lampjes er even weer in doen (wel altijd BEIDE koplampjes de normale lampjes plaatsen)
carl schreef:mijn banden achter zijn ook al weer aan vernieuwing toe
Groet

Carl
Hoe lang heb je de banden er dan op zitten? en egaal of ongelijk slijtagepatroon?
Laatst gewijzigd door Roger B. (11)61 op 20 aug 2008, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
Ron---63---
Berichten: 3819
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:51
Locatie: IJmond

Re: Weer pech en dan nog wel in spanje BI-XENON lampjes stuk

Bericht door Ron---63--- »

Harry 341 schreef:Ehhhh...in IJmuiden zeggen ze dan: you speak a big end out of the pier.... :bifun :bifun

:klappen :klappen
Eerste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=Z4I3UVOV

Tweede T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=OADFWHSA

Laatste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=HF6ONS4V
Sinds 1 mei 2013 onze 2e VW High UP met alle pakketten !! Eerste was 1 jaar oud :)
Plaats reactie