Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

imperial (nadelen)

vragen over de T5
Plaats reactie
Walter
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:43
Locatie: De Meern, Utrecht
Contacteer:

imperial (nadelen)

Bericht door Walter »

Ik vind een imperial erg makkelijk voor sommige gevallen (lange lengtes meenemen), maar ik hoor alleen maar negatieve dingen over de imperial bv. dat het een hoop lawaai maakt(suizen)

zijn er ook opties dat je een imperial vlug kan demonteren zodat je een parkeer garage in kan (<2.00 m)?

groeten W . Vosmeer
Gebruikersavatar
Wim T4 935
Berichten: 1873
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:58
Locatie: Randstad

Re: imperial (nadelen)

Bericht door Wim T4 935 »

Een Aanhangwagen en nee geen 2e autotje voor je partner. :bifun
:T44EVER

Groeten van Wim

:driveT4
Gebruikersavatar
kinkonk
Berichten: 38
Lid geworden op: 23 jan 2007, 22:44
Locatie: Lelystad

Re: imperial (nadelen)

Bericht door kinkonk »

Hey,

Ik heb dakdragers van Thule en inderdaad dat suist wat. maar altijd veel minder dan wanneer je er bijvoorbeeld ladders op hebt.
Je kunt dezelfde dakdragers ook gebruiken in combinatie met de rail die in de gleuven aan beide zijden kan worden gemonteerd.
Van die rail zie je niks, zal iets van 2 cm hoog zijn, de dakdrager wordt daar ingeschoven en aangedraaid.
Voordeel is dat je niet telkens de moeren in de gaten op het dak belast/beschadigd want daar is de rail op vastgezet.
Ik heb dat zelf nog niet maar zit er sterk aan te denken.

Volgens mij is dat ook van Thule en anders bij de dealer.

Groeten!!

Walter schreef:Ik vind een imperial erg makkelijk voor sommige gevallen (lange lengtes meenemen), maar ik hoor alleen maar negatieve dingen over de imperial bv. dat het een hoop lawaai maakt(suizen)

zijn er ook opties dat je een imperial vlug kan demonteren zodat je een parkeer garage in kan (<2.00 m)?

groeten W . Vosmeer
Plaats reactie