Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

dagteller

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
HP Hulscher
Berichten: 167
Lid geworden op: 01 jul 2007, 19:59
Locatie: Amsterdam

dagteller

Bericht door HP Hulscher »

ben ik netjes mijn kilometers aan het bijhouden voor een lange klus, zie ik dat de dagteller ineens weer opnieuw begonnen is. Bij welke stand doet ie dat? Ik gok dat ik rond de 2000 km had gereden, maar het lijkt me toch vreemd dat ie dan weer naar 0 springt. Nu kan het natuurlijk dat ik even iets tegen het tellerraam heb gelegd waardoor de knop werd ingedrukt, maar ik kan me dat niet herinneren. Wie weet of de dagteller automatisch naar nul springt na een tijdje? Ik heb het dus over de normale dagteller, niet de boordcomputer.
T5-nov 2007-kwb-130pk-automaat-offroadgrey-16"Ronal-sidebars-60jr ed.
Gebruikersavatar
Yasmine D & Wesley V
Berichten: 573
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:54
Locatie: Belgie, Bazel

Re: dagteller

Bericht door Yasmine D & Wesley V »

HP Hulscher schreef:ben ik netjes mijn kilometers aan het bijhouden voor een lange klus, zie ik dat de dagteller ineens weer opnieuw begonnen is. Bij welke stand doet ie dat? Ik gok dat ik rond de 2000 km had gereden, maar het lijkt me toch vreemd dat ie dan weer naar 0 springt. Nu kan het natuurlijk dat ik even iets tegen het tellerraam heb gelegd waardoor de knop werd ingedrukt, maar ik kan me dat niet herinneren. Wie weet of de dagteller automatisch naar nul springt na een tijdje? Ik heb het dus over de normale dagteller, niet de boordcomputer.

Hoi Hp Hulscher

Ik wou deze vraag vandaag om morgen ook stellen omdat het bij ons ook op 1999,9 terug op 0 springt dacht ook dat ik per ongeluk op het knopje had gedrukt maar na de tweede keer zag ik dat het automatisch op 0 springt.

wij vonden dit ook raar. En wij hebben dan naar de dealer gebeld en zij vertelde mij dat dit normaal was. :adhd

Wat zou daar de reden van kunnen zijn dat die op 2000 dagkilometer terug op 0 springt?

Met vriendelijke groeten.

Yasmine & Wesley
VW T6 Caravelle Highline 204pk Dsg 4 motion, full option. :T6NOLESS
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Re: dagteller

Bericht door Danny »

Een "dagteller" 't woord zegt het zelf lijkt me... 2000km per dag is al erg veel...
't ding mag zijn doel niet voorbij schieten, om vakantietrajecten te noteren heb je ook nog de globale kilometer teller.
:knipoog

Trouwens eens ie weer op nul zit is 't makkelijk de volgende kilometers erbij te tellen... :zwaai
EricP
Berichten: 698
Lid geworden op: 15 jan 2007, 19:43
Locatie: Veldhoven

Re: dagteller

Bericht door EricP »

Dagteller gaat tot 2000 km Boordcomputer tot 10000 km of 100 uur (wat eerste bereikt wordt en wordt dan weer op nul gezet
Was mij tijdens de verkoop in 2003!!! al verteld.

Groet EricP
robindonne
Berichten: 54
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:51
Locatie: Hlem

Re: dagteller

Bericht door robindonne »

weet je wat zo raar is .

Mijn teller stond gisterochted ook ineens op nul en mijn klokje was verzet zo'n 13 uur.

vreemd man lijkt wel een virus
Gebruikersavatar
HP Hulscher
Berichten: 167
Lid geworden op: 01 jul 2007, 19:59
Locatie: Amsterdam

Re: dagteller

Bericht door HP Hulscher »

ah kijk daar heb ik wat aan :) idd 2000 km erbijop tellen, dan weet ik weer wat ik mag factureren :)
T5-nov 2007-kwb-130pk-automaat-offroadgrey-16"Ronal-sidebars-60jr ed.
Plaats reactie