Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Stuurbekrachtigingspomp kapot

vragen over de T5
Plaats reactie
JeroenSuurd
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 mei 2007, 16:06
Locatie: Arnhem

Stuurbekrachtigingspomp kapot

Bericht door JeroenSuurd »

Mijn transporter van juli 2004 heb ik vannochtend naar de garage gebracht i.v.m. wat rare geluiden die ik hoorde tijdens het sturen. Analyse door de garage heeft aan het licht gebracht dat de stuurbekrachtigingspomp defect is en gemaakt moet worden.

Omdat vorige maand de rechter aandrijfas vervangen is wegens slijtage?? lopen de kosten nu heel snel op. Zo snel dat ik mij afvraag of deze reparatie bij een kilometerstand van iets boven de 90.000 wel normaal zijn. Ik ben de enige bestuurder van de bus en rijd rustig, zelden harder dan 120.

Zijn er meer mensen die dergelijke mankementen hebben na vier jaar en zijn deze mankementen verholpen mogelijk onder garantie?
evertvink
Berichten: 58
Lid geworden op: 17 feb 2007, 15:32
Locatie: stolwijk
Contacteer:

Re: Stuurbekrachtigingspomp kapot

Bericht door evertvink »

Mijn pomp is ook al vervangen bij 65.000 km en 1 1/2 jaar oud.
onder garantie.
maar de waterpomp bij 90.000 km weer geen garantie.
pieters
Berichten: 290
Lid geworden op: 12 jun 2008, 19:26

Re: Stuurbekrachtigingspomp kapot

Bericht door pieters »

Hallo mensen,
Kijk je kan natuurlijk altijd wat aan een auto hebben . Maar er is me gewoon teveel niet goed aan de t5. En het ergste vind ik vw wil gewoon niks maar dan ook niks oplossen en dat vind ik het ergste.

Dynamo stuk, deurrubbers stuk, achterlichten en kenteken verlichting vol water, Verschrikkelijk krakende dubbele cabine, Slecht schakkelen, schokkende koppeling , aandrijf as stuk, waterpomp stuk. Ik weet niet eens meer of ik alles genoemd heb maar ik word er al lang niet meer vrolijk van. Ik kom allang niet meer in de garage van vw. Krijg ik een mailtje we hebben u gemist uw mobiliteits garantie vervalt op deze manier. Zit nu gewoon te wachten op mijn stuurpomp.
Vw had al deze problemen gewoon super strak op moeten lossen. Volgende auto wordt een ster.

Verder rijdt de auto wel strak enis nog niet zover afgeschreven dat ik er vanaf wil.

Succes allemaal
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: Stuurbekrachtigingspomp kapot

Bericht door Donald4Motion »

@Pieters
Je leest ook zat 'slechte' dingen over die ster hoor.
Lijkt wel een serieus maandagochtend exemplaar die van jou :muur

Dat van die slechte koppeling en bak kan ik helemaal beamen, wat een bagger zooi :gif
Ik hoop dat het bij mij verholpen kan worden want ik ben best blij met me bussie.
Maarja het moet wel financieel haalbaar zijn en niet steeds zo'n dikke kostenpost zijn steeds zoals jij hebt, balen!

:wjw
Plaats reactie