Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

wanneer mag geduld ophouden.....

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

wanneer mag geduld ophouden.....

Bericht door raymondo »

ik heb in september een nieuwe t5 gekocht. vanaf het begin vertoonde deze diverse doffe vlekken in mijn ravanneblauwe lak. ook had ik van die mooie bekraste glaslook panelen. deze zijn in december vervangen voor nieuwe om dat ook de plakfolie losliet. Bij pon hebben ze geprobeerd een paar doffe vlekjes weg te werken met druipers als gevolg. Nu heeft mijn dealer een door pon aangewezen schade bedrijf in januari opdracht gegeven de doffe vlekken en druipers netjes weg te werken. Dit is niet naar mijn tevredenheid en naar de tevredenheid van mijn dealer gebeurd. Nu staat die weer bij de spuiter maar is nog steeds niet zoals een nieuwe bus eruit hoort te zien. maar ik ben hem al 5 weken kwijt geweest vanaf september en wil hem niet weer 2 weken moeten missen. Ik wil een auto die er piekfijn uit ziet. Kan ik een nieuwe bus eisen??? wie heeft advies want die leenauto's kosten mij ook iedere keer geld... om dat de leenbussen maar met 2 man kunnen en dus ik een extra auto moet laten rijden.
Gebruikersavatar
Vinnie
Berichten: 703
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:22
Locatie: Westfriesland

Re: wanneer mag geduld ophouden.....

Bericht door Vinnie »

raymondo schreef:wie heeft advies want die leenauto's kosten mij ook iedere keer geld... om dat de leenbussen maar met 2 man kunnen en dus ik een extra auto moet laten rijden.
Leenbus moet toch een vervangende bus zijn. Als je er op achteruit gaat klopt het toch niet? Volgens mij kan je dit eisen. Kost het je in ieder geval geen extra auto. Ik heb lakschade gehad en na 3 dagen was hij weer terug. Waarom moet jij zolang wachten dan? :muur
Kijk niet achterom, daar heb je spiegels voor!
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Bericht door raymondo »

ik kan wel wat anders krijgen maar dat werd of een station of een golf plus en daar past mijn gereedschap dan weer niet in en deze hebben geen trekhaak. dus moest kiezen.. ja en dat lange wachten weet ik ook niet. hij staat deze week al vanaf maandag avond bij de spuiter en ik ben vrijdagavond even wezen kijken en ze moesten nog diverse krassen weg poetsen stond op de bus geschreven met een witte tekst. deze krassen hadden ze de vorige keer gemaakt met weg poetsen van doffe vlekken. ( zij zeggen van niet natuurlijk en dat ze er al zaten) dus dinsdag op zijn vroegst is die pas klaar. en dan is er nog werk voor de vw garage want mijn schuiframen lekken flink na een regen bui en de schuifdeur is erg gehorig.
Plaats reactie