Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Klok

vragen over de T5
Plaats reactie
Edwin74
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 sep 2008, 12:43

Klok

Bericht door Edwin74 »

Hallo T5 fans,

Ik heb een multivan uit 2005 en vraag me af hoe ik de klok bij moet zetten. Ik heb namelijk om één of andere duistere reden al twee keer met een lege accu gestaan waardoor ook de tijd niet meer klopt. Het is geen radiografische klok dus je zou zeggen dat ik gewoon aan de stelknop naast het klokje moet draaien (kan je indrukken en verdraauen naar links en rechts). Dir werkt echter niet. Wat doe ik verkeerd???

Groeten en alvast bedankt voor jullie reacties.
hisolid
Berichten: 80
Lid geworden op: 14 jan 2008, 15:25

Re: Klok

Bericht door hisolid »

niet draaien maar drukken, zoals een joystick, vlgs mij links drukken is uren vooruit, rechts is minuten vooruit....
Edwin74
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 sep 2008, 12:43

Re: Klok

Bericht door Edwin74 »

Bedankt voor je reactie en gisteren gelijk geprobeerd, maar dit werkt niet. Het lijkt er ook niet op dat het werkt als "joystick"? Misschien nog een ander idee?
MLAflyer
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 feb 2007, 09:45
Locatie: Hurdegaryp

Re: Klok

Bericht door MLAflyer »

Bij mijn T5 - Linksom vasthouden : uren verspringen.
Rechtsom vasthouden : minuten verspringen.
Multivan
Berichten: 62
Lid geworden op: 15 jan 2007, 18:39
Locatie: Delfzijl

Re: Klok

Bericht door Multivan »

Ik rij een multivan comfortline. Deze heeft een klokje die automatisch (radiografisch) op de goede tijd staat. Weet je zeker dat jou Multivan ook niet zo'n klokje heeft ?????
SanderS
Berichten: 99
Lid geworden op: 12 nov 2008, 15:06

Re: Klok

Bericht door SanderS »

Ik had hetzelfde probleem, niet op tijd en ik kon hem met geen mogelijkheid verzetten. Inderdaad vrij krachtig naar rechts draaien en vasthouden is uren, en hetzelfde naar links voor de minuten (of andersom).
Gebruikersavatar
HP Hulscher
Berichten: 167
Lid geworden op: 01 jul 2007, 19:59
Locatie: Amsterdam

Re: Klok

Bericht door HP Hulscher »

maar als ie radiografisch de goede tijd ontvangt, dan zou je m eigenlijk niet bij moeten hoeven zetten...... toch?
T5-nov 2007-kwb-130pk-automaat-offroadgrey-16"Ronal-sidebars-60jr ed.
Edwin74
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 sep 2008, 12:43

Re: Klok

Bericht door Edwin74 »

Het was inderdaad gewoon rechts- of linksom draaien en langer vasthouden. Bedankt voor de tips.
Plaats reactie