Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nieuwe Navigatie in T5

vragen over de T5
Plaats reactie
Damy

Nieuwe Navigatie in T5

Bericht door Damy »

Ik heb nieuwe Transporters besteld die afgeleverd worden in Januari...
Nu hebben beide T5's de Actie navigatie van Pioneer Avic F700BT, lijkt mij prima maar volgens de site van Pioneer is er een Bluetooth lijst van telefoons welke werken met de Bluetooth carkit welke in de unit zit.
Het lijkt mij dat elke Bluetooth telefoon toch werkt op een Bluetooth systeem, want beide telefoons die ik heb (Sony Ericsson) staan niet op die lijst.
De laatste update van die lijst is voorjaar 2008 en inmiddels zijn er natuurlijk al vele telefoons bij gekomen.

Wie heeft al ervaring met deze Pioneer?
Gebruikersavatar
koos 1008
Berichten: 231
Lid geworden op: 15 mar 2007, 16:21
Locatie: venhuizen
Contacteer:

Re: Nieuwe Navigatie in T5

Bericht door koos 1008 »

ik heb een Pioneer Avic F900BT dus geen 700 maar ik ga er van uit dat hij het zelfde werkt. het werkt heel goed ben er tevreden mee.
alleen je telefoonboek over brengen naar je navi is erg lastig laat dat door de VW doen dat scheelt een hoop ergenis.
de audio is fantastisch in de auto, altans bij mijn ik heb een high-linge weet niet wat voor een uitvoering je heb gekozen
veel plezier met je nieuwe bus in januari :T54LIFE
koos 1008
mijn vrouw rijd net als een t4
Gebruikersavatar
Inbouwer
Berichten: 545
Lid geworden op: 03 nov 2008, 17:42
Locatie: Zoetermeer

Re: Nieuwe Navigatie in T5

Bericht door Inbouwer »

De F700 en de F900 zijn voorzien van de Parrot chip. Beide sets moeten in principe werken met elk GSM toestel waar BlueTooth op zit. Het syncroniseren zal soms wel wat meer problemen geven. Mensen die gewent waren om te werken met een losse Parrot carkit denk b.v. aan een CK3100 zal het toch wel wat tegenvallen. Een losse Parrot carkit naast de radio zal altijd beter en makkelijker werken :ie

Ik vind de nieuwe Pioneer navigatiesystemen in iedergeval beter betaalbaar geworden, maar ik vind 2 dingen jammer. Geen 7" beeldscherm of je moet gaan voor de wat oudere HDD-3 en het opstarten van de F700 en F900 vind ik echt te lang. Ook na de nieuwste software up-date. Ik ben persoonlijk erg gechameerd voor de Kenwood 8220. Is wel iets duurder maar kan ongelovelijk veel. :zwaai
Plaats reactie