Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

kop vervangen

vragen over de T4
Plaats reactie
daimen
Berichten: 556
Lid geworden op: 06 nov 2007, 09:03
Locatie: noorwegen

kop vervangen

Bericht door daimen »

mijn moter heeft het loodje gelegd heb er 3 maanden geleden een andere moter in gekregen nadat de vorige een vast loper had maar nu is deze moter ook al kapot en dat naar 3 maanden ik heb verder geen garantie op de moter heb deze via een monteur gekocht nu kreeg ik te horen dat er een andere kop op moest en dat deze 1875 euro moet kosten inkl montering maar a ik heb het geld niet en ik heb de auto nodig voor mijn werk en wat mag een kop kosten.
nu is mijn vraag is een kop makelijk zelf te verwisselen en wat is de volgorde hoe ik moet werken ik ben leek op dit gebied maar heb mijn handen goed staan,en kan iemand mij misschien een tekening sturen met de werkvolgorde,jongen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik ben ten einde raad :ie en ik heb de bus hard nodig want ik moet :ikrij
het gaat hier om een volkswagen transporter 1995 1.9 td

vast bedankt voor de reacties
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: kop vervangen

Bericht door Harry 341 »

Nieuwe motor kost hier 950 euro...incl. kop...
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: kop vervangen

Bericht door bartt4 »

Harry 341 schreef:Nieuwe motor kost hier 950 euro...incl. kop...
grtz.Harry
Zal denk ik een deel revisie blok zijn voor die prijs voledig nieuw red je niet voor 950 euro.
Prijs voor een nieuwe kop rond de 500 een revisie rond de 300.
RUBBEREXPRESS
Plaats reactie