Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Inruilen??

vragen over de T5
Plaats reactie
Mark vd S
Berichten: 38
Lid geworden op: 13 jan 2007, 18:50

Inruilen??

Bericht door Mark vd S »

Ik ben vandaag op pad geweest naar de dealer. Ik heb wat info gewonnen over de inruil en de nieuwe prijzen. Echter wil ik graag de meningen horen van jullie.

Ik rijd een T5 130 pk van 3 jaar oud met enkele leuke opties. Ik krijg nu een inruil dat neer komt op ca. € 3000,00 incl BTW verreden per jaar.

Is dat een gunstig bod of gezien het feit dat een nieuwe bus van het zelfde voorzien gem. € 2000,00 duurder is als 3 jaar geleden. Er moet dus ca € 11.000,00 bijgelegd worden voor een nieuwe na 3 jaar.

Ik heb een bedrijf dus BTW enz. is aftrekbaar
sep
Berichten: 452
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:24
Locatie: HOOGEZAND
Contacteer:

wel redelijk

Bericht door sep »

Ik denk zelf dat zeker de eerste twee jaar dat je al gauw tussen de 2500/3000 euro afschrijft ,het 3e jaar iets minder en de daaropvolgende jaren steeds wat minder ,.....de eerste 3 jaar zijn vaak het zwaarst qua afschrijving .....

mvg sep
Gebruikersavatar
crafter koerier
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
Locatie: Purmerend

Bericht door crafter koerier »

Wij kregen voor mijn T5 van toen nog geen 2 jaar met 105 pk en veel opties..de megaprijs van 5000 euro.... :?: :?: :?: oke er stond wel bijna 2 ton op de teller maar toch....auto verkeerd wel in nieuwstaat!!!
Groetjes Andy v/h Crafter koerier
Afbeelding
dirk
Berichten: 71
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:36
Locatie: Hoogwoud
Contacteer:

Bericht door dirk »

Mark probeer hem zelf te verkopen en pak de korting bij geen inruil ,minimaal 8%.

Dirk
dirk
Berichten: 71
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:36
Locatie: Hoogwoud
Contacteer:

Bericht door dirk »

Mark probeer hem zelf te verkopen en pak de korting bij geen inruil ,minimaal 8%.

Dirk
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

ik kreeg bijna 11% korting zonder inruil

Bericht door raymondo »

ik had op mijn eerst nieuwe bus 8% korting gekregen toen ik niks wilde inruilen. Toen ik op zoek was naar een andere ben ik eerst wezen vergelijken. ik kreeg toen bij de dealer in arnhem bijna 11% korting. Na wat ik begrepen is het maximale dat ze willen geven 12% maar dat weet ik dus niet zeker.en dan verkoop je je eigen bus op internet dan heb je best goed gedaan.
Fred loodrecht
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:38
Locatie: Purmerend
Contacteer:

inruil

Bericht door Fred loodrecht »

sorry had het verkeerd begrepen,dus je nieuwprijs min 9000 euro incl btw?
particulier brengt ie altijd meer op en dan een leuke korting.Ga eens effe shoppen bij verschillende dealers
Mark vd S
Berichten: 38
Lid geworden op: 13 jan 2007, 18:50

Bericht door Mark vd S »

Ben vandaag bij de Ford geweest om te kijken of dat iets was. Ik heb ook iemand gesproken die zijn 3de T5 heeft en ook een vivaro heeft gereden. Die zei dat als ik een andere bus kocht als een T5 ik gegarandeerd spijt zou krijgen.

De ford was een complete bus met alles erop en aan, maar de inruil was stukke lager. Ik denk dat ik maar T5 blijf rijden
Plaats reactie