Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Omdat jullie niet met antwoorden kwamen: 18" besteld i

vragen over de T5
Plaats reactie
Guus NLB
Berichten: 841
Lid geworden op: 16 jan 2007, 15:34
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Omdat jullie niet met antwoorden kwamen: 18" besteld i

Bericht door Guus NLB »

Guus is overstag !

Ik heb er Touareg velgen onder liggen 7,5"x17" met 235/55R17 Pirelli's.
Omdat ik graag bredere banden had maar wel in 17" had ik een en ander uitgezocht en gevonden: 255/50R17 o.a. ook in Pirelli.
Maar, ik had dan bredere 17" velgen nodig, minstens 8,5" breed en die kon ik nergens vinden. Op mijn oproep vorige week kreeg ik geen enkele reactie dus jullie zullen ook wel niks geweten hebben.

In Nederland moet je bij sommige bandenboeren al veel moeite doen om voor een T5 brede velgen en banden te vinden en dan zijn ze nog véél duurder ook:
ik heb nu dus op reifen.com in Duitsland 4 "Kompletträder" besteld, Velgen Ronal R43 8,5"x18" met Uniroyal RainSport 1 FR XL 255/45R18 103Y ZR
Totaal 1.565,- plus 15,- verzendkosten is samen 1.580,- .
Bij drie nederlandse bedrijven was ik voor dezelfde set OF minderwaardig (goedkopere banden) ruim 2.100,- kwijt !! Ik vind dat giga-verschillen !
Het enige verschil is dat ik ze zelf even onder de auto moet schroeven want ze komen kompleet gemonteerd en gebalanceerd binnen....

Houd jullie op de hoogte.
Groeten van Guus
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Bericht door painter »

Dat jij geen antwoord krijg, ligt een beetje aan jezelf.
Je stelt ook nooit serieuze vragen, en al helemaal aan mij niet. :happy
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
visco
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 jan 2007, 16:30
Locatie: monster

Bericht door visco »

grappig die heb ik er ook onder liggen van de vw uit bij de aflevering voor geloof ik 1400 euro
Plaats reactie