Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

spatlappen

vragen over de T5
Plaats reactie
Walter
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:43
Locatie: De Meern, Utrecht
Contacteer:

spatlappen

Bericht door Walter »

zijn spatlappen erg nuttig? heb gehoord dat het lastig is als je achteruitparkeerd op een stoeprand dat je de spatlap kapot rijd. maar is erg nuttig tegen vuil. vooral omdat ik een zwarte t5 heb. :T54LIFE
Gebruikersavatar
Tino
Berichten: 35
Lid geworden op: 31 dec 2008, 13:50
Locatie: Monnickendam

Re: spatlappen

Bericht door Tino »

Ja ik vind van wel je achterkant blijft schoner en het zicht bij regen is beter, en als je parkeerd en je hebt electrice spiegels zet je die lager.
ik hen nooit last van de stoep gr Tino
Bartacus0001
Berichten: 57
Lid geworden op: 01 jun 2008, 14:45

Re: spatlappen

Bericht door Bartacus0001 »

Hi,

Ik heb ook spatlappen op de bus en met het weer van de afgelopen weken is de boel niet echt veel schoner gebleven. Ook ben ik al een paar keer geschrokken uitgestapt omdat ik met achteruit rijden van de oprit bij ons huis, net de grond raak met de spatlappen. Er is dan een flinke bonk te horen. Er is verder niks mee aan de hand maar je schrikt meer van de bonk dan dat het kwaad kan.

Het is een kwestie van even wennen.

Bij ons zaten ze al af fabriek op de bus maar ik zou er nu niet meer voor kiezen als ik opnieuw keuze had.

Het heeft geen grote nadelen maar ook geen grote voordelen. En eerlijk gezegd vind ik het in verhouding met het nut ook niet zo mooi staan. (ik zou wel een foto willen posten maar dat is me nog nooit gelukt, helaas....)

Groeten,

Bart
Plaats reactie