Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Gelukkig Nieuwjaar! (zie foto's)

vragen over de T5
Plaats reactie
tevijf
Berichten: 19
Lid geworden op: 24 jan 2007, 21:30

Gelukkig Nieuwjaar! (zie foto's)

Bericht door tevijf »

Kwam er vanochtend achter dat mijn T5 LWB DC van 1.5 jaar oud in de fik is gezet samen met twee andere auto's. " Volledig uitgebrand" zei de politie, ik dacht nog dat het mee kon vallen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Iemand tips hoe ik dit met de verzekering moet regelen? Vervangend vervoer krijg ik niet want dat krijg je alleen als de auto gemaakt kan worden.
Damy

Re: Gelukkig Nieuwjaar! (zie foto's)

Bericht door Damy »

Ben je niet All-risk verzekerd dan??
Want dan krijg je (althans bij mij verzekering!!) gewoon vervangend vervoer...
En hoe je dat moet afhandelen met je verzekering, bellen, melden en indien all-risk...vangen en naar de dealer.. :driveT5
Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 583
Lid geworden op: 26 jul 2007, 16:24
Locatie: Amersfoort

Re: Gelukkig Nieuwjaar! (zie foto's)

Bericht door Roel »

Mijn vorige auto is ook als bbq gebruikt door iemand, ik was gewoon all risk verzekerd. en heb vervangend vervoer gekregen voor 5 dagen. :ikrij
Dit is natuurlijk veel te weinig, voor dat je alles geregeld heb ben je een maand verder. gelukkig hadden wij nog een tweede auto ( wat nou kredit crisis..)
Ik heb toen mijn nieuwe auto hier gekocht http://www.plugrobv.nl/ mischien kan je er wat mee.

Succes en ondanks alles toch nog een gelukkig nieuw jaar
:zwaai
..........................................
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
tevijf
Berichten: 19
Lid geworden op: 24 jan 2007, 21:30

Re: Gelukkig Nieuwjaar! (zie foto's)

Bericht door tevijf »

Wel Allrisk verzekerd (Centraal Beheer) zal dit weekend maar eens in de polis duiken om te kijken wat er nog meer voor verassingen zijn.
Ga morgen een T4 halen uit 1991, anders mis ik ook mijn omzet nog volgende week.
Gebruikersavatar
GerJol 716
Berichten: 2012
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:46

Re: Gelukkig Nieuwjaar! (zie foto's)

Bericht door GerJol 716 »

Ik dacht even er staat in test en fun forum toch al een topic voor het gelukkig nieuwjaar wensen.
Maar nu snap ik dat je hier helemaal niet gelukkig mee bent :huilen
Tsjonge man dat is wel schrikken om je bus zo aan te treffen, en het gaat weer nergens over, wat een stelletje :gif :gif

Sterkte ermee, hoop voor je dat je alle medewerking krijgt van de verzekering.

Gerard
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan

Afbeelding
EricP
Berichten: 698
Lid geworden op: 15 jan 2007, 19:43
Locatie: Veldhoven

Re: Gelukkig Nieuwjaar! (zie foto's)

Bericht door EricP »

Das balen ( en niet dat plaatsje in Belgie) veel suc6 met het vinden van een nieuwe.
En die K*$#e mongelen die zoiets doen: kaal plukken. Er moet een hoop kunnen vind ik, maar je blijft van andermans spullen af :gif :gif :gif :gif :gif :gif :gif :gif :gif
Mijn zoon steekt ook vuurwerk af en behoort bijna tot de leeftijds groep die dit soort grapjes doet: maar als hij dit zou filkken zou hij 8 weken niet kunnen zitten en zijn spaarrekening (plus zakgeld) is voor de nodige jaren op. (en ik durf er 1000 Euri op te verwedden dat hij zoiets niet zal doen)

Groet EricP
Bartacus0001
Berichten: 57
Lid geworden op: 01 jun 2008, 14:45

Re: Gelukkig Nieuwjaar! (zie foto's)

Bericht door Bartacus0001 »

Het is inderdaad niet voor te stellen dat er mensen zijn die dit soort dingen doen. Bij mij hebben ze m'n spiegel van de auto afgetrapt s'nachts na het vuurwerk: 800 euro schade! Is lang niet zo heftig als een uitgebrande T5 en verzekerd maar je bent er wel weer dagen mee bezig om het weer in orde te krijgen.

Ik hoop dan maar dat degene die dit soort dingen doet, zelf ook een keer aan de beurt komt en dan nog eens over zijn eigen streken nadenkt.

Kwajongensstreken uithalen is 1 ding maar als het zoveel schade oplevert dan hoop ik dat ze op een keer eens flink tegen de lamp lopen! Een zwaailichtlamp van een rijdende dieplader..... :alarm
Gebruikersavatar
Dimitri-Turbo
Berichten: 221
Lid geworden op: 22 jun 2007, 18:15

Re: Gelukkig Nieuwjaar! (zie foto's)

Bericht door Dimitri-Turbo »

Wat kun je daarover nog zeggen! :gif *&^%$#%%&*^ Ik ben blij dat bij mij alles achter slot en grendel op eigen terrein staat!
Stenen leggen is geen kunst ... maar wel de klinkers uit de straat scheuren ;)

Nu een Golf-6 en Range Rover Vogue TDV6
EX Touareg TDI
EX WJW T5 - nr. 262
Ex WJW T4 - nr. 653
Bartacus0001
Berichten: 57
Lid geworden op: 01 jun 2008, 14:45

Re: Gelukkig Nieuwjaar! (zie foto's)

Bericht door Bartacus0001 »

Tja, in mijn geval staat de auto 5 meter voor m'n raam.

Vandaag de verzekering gesproken en advies gekregen: beter zelf betalen anders 850 euro per jaar meer premie betalen. Ik weet niet wie nu crimineler is: degene die de spiegel er af getrapt heeft of degene die 'em verzekerd heeft..... :bonk
Plaats reactie