Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

plaatwerk t4

vragen over de T4
Gebruikersavatar
witvoeg
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 apr 2007, 22:18
Locatie: zuidlaor"n

Re: plaatwerk t4

Bericht door witvoeg »

nee, mijn collega heeft hem een poosje geleden gekocht bij iemand in exloo.
leon
Berichten: 123
Lid geworden op: 19 jan 2007, 21:39
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Re: plaatwerk t4

Bericht door leon »

Ik heb nog wel een sloper staan waar je stuken uit kunt zagen.

Ik hoor wel als je er wat aan hebt.

groetjes leon
Gebruikersavatar
witvoeg
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 apr 2007, 22:18
Locatie: zuidlaor"n

Re: plaatwerk t4

Bericht door witvoeg »

hoe zijn die stukken naar de voorkant frame dwarsbalken en ik zoek de plaat waar het brandstoffilter in zit vlakliggende gedeelte
Gebruikersavatar
witvoeg
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 apr 2007, 22:18
Locatie: zuidlaor"n

Re: plaatwerk t4

Bericht door witvoeg »

zo vandaag bericht gekregen dat de dwarsbalken orgineel binnenwaren bij de dealer. Ze zijn dus alleen orgineel te krijgen. prijs viel mij eerlijk gezegd ook wel mee. (54,-- per stuk) nu kan het lassen beginnen. Keek ik vanavond op discovery kwam er een reportage op van de vw onderdelen. Kerel in amerika bestelt een versnellingspook orgineel bij vw en je ziet hoe het proces in werking gaat. half 11 s,morgens binnen bij de computer van vw, 11 uur uit de schap gehaalt door een volledig geautomatiseerd magazijnbediende, hop op het vliegtuig naar amerika en hop de volgende dag bij de dealer. 9000 km verder.Echt snel! :nuts
Mijn onderdeel moest ook uit kassel duitsland komen en idd de volgende dag al binnen. Strak distributiebeleid die jongens van vw! :ikrij geinig dat ik dat net zag op tv die avond daarvoor.
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: plaatwerk t4

Bericht door Harry 341 »

Heb van de week al aangegeven dat ik nog een nieuwe balk had liggen voor weinig!
Goede rubbers zitten hier in een sloper,interesse?
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
witvoeg
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 apr 2007, 22:18
Locatie: zuidlaor"n

Re: plaatwerk t4

Bericht door witvoeg »

sorry hary, had mooi uitgekomen, heb in mijn enthousiasme jouw berichtje over het hoofd gelezen. Stam! had mij wel mooi gescheeld. rubbers heb ik allemaal al ,maar bedankt voor je aanbod. eerste keer als ik aan onderdelen denk geef ik je een mailtje
Gebruikersavatar
witvoeg
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 apr 2007, 22:18
Locatie: zuidlaor"n

Re: plaatwerk t4

Bericht door witvoeg »

Aangezien de hele week slecht weer was om mijn beroep uit te oefenen had ik dus mooi de tijd om hiermee bezig te zijn. Natuurlijk had ik ook andere dingen als de huishoedelijke klussen kunnen doen, maar goed dat vw logootje is echt een ziekte. :gif
vandaag was wel een goede dag voor mijn werk maar mijn week was toch al verloren kan dat er ook nog wel bij.
De dwarsbalk is verwijderd en helaas was het bovenliggende plaat waar het brandstoffilter was geplaatst ook zwaar aangetast, dus helemaal verwijderd en zelf een nieuwe maken met knippen en plakken. Na wat gemopper en een verbrande kop van het lassen zijn we nu zover gekomen. voor de sier het scherm ervoor gehangen dan lijkt het al weer heel wat.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie