Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Een leuke vraag!

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33821
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Een leuke vraag!

Bericht door Multivan Generation »

hoe meer zuurstof hoe beter.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
sjaakonderhoud
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 dec 2008, 19:19

Re: Een leuke vraag!

Bericht door sjaakonderhoud »

Multivan Generation schreef:hoe meer zuurstof hoe beter.
Nou ik heb het gedaan, maar ik vind hem wel wat minder fel. Moet dieper mijn gaspedaal intrappen, maar ja dat zal wel komen omdat ie meer lucht heeft toch?
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33821
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Een leuke vraag!

Bericht door Multivan Generation »

als je denkt dat het minder is, dan kun je hem ook weer terugplaatsen he :knipoog
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: Een leuke vraag!

Bericht door bartt4 »

Of je pomp iets hoger zetten tis namelijk een 1.9 die niks automatisch regeld. Kan nu wel iets diesel bij. ff zoeken hier staat goed beschreven doe het niet te wild in 1 keer op draaien kwart slag kan al meer dan genoeg zijn. Anders krijg je van die zwarte wolken :wjw
Mijn oude 1.9 wou ook bijna 150. Ok duurde wel ff maar toch
RUBBEREXPRESS
sjaakonderhoud
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 dec 2008, 19:19

Re: Een leuke vraag!

Bericht door sjaakonderhoud »

bartt4 schreef:Of je pomp iets hoger zetten tis namelijk een 1.9 die niks automatisch regeld. Kan nu wel iets diesel bij. ff zoeken hier staat goed beschreven doe het niet te wild in 1 keer op draaien kwart slag kan al meer dan genoeg zijn. Anders krijg je van die zwarte wolken :wjw
Mijn oude 1.9 wou ook bijna 150. Ok duurde wel ff maar toch
Ik ben een leek daarin bart, dus dan kan je mijn volgende vraag al raden :gekte Waar zit die pomp en hoe kan ik hem dan verstellen? :bonk
Gebruikersavatar
GerJol 716
Berichten: 2012
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:46

Re: Een leuke vraag!

Bericht door GerJol 716 »

Als je inderdaad zo´n "leek" bent vindt ik het wel gedurft van je om van alles aan je bus te willen verstellen.
Let wel op dat je met bepaalde dingen wel goed je "huiswerk" moet doen alvorens je gaat sleutelen.
Nu kan je gelukkig hier natuurlijk een hoop info verkrijgen, maar de handigheid zal je zelf moeten leren.

Maar wie niet waagt........

Succes,
Gerard
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan

Afbeelding
Plaats reactie