Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Eindelijk weer een Transporter!

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Gebruikersavatar
Charles 1065
Berichten: 1061
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:03
Locatie: Silvolde

Re: Eindelijk weer een Transporter!

Bericht door Charles 1065 »

Groet Charles :T44EVER Foei wat een lap stof maar in ieder geval welkom op :wjw :yes
Gebruikersavatar
Peter 887
Berichten: 2455
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:58
Locatie: Westfriesland Tel.nr. 0631671329

Re: Eindelijk weer een Transporter!

Bericht door Peter 887 »

Yorrie schreef:
Peter 887 schreef:Die heeft ook en tijd transporter gereden,
en mist hem zoveel dat hij altijd weer komt kijken :lach
Kan ik me denk ik wel iets bij voorstellen. Heb ook gekeken naar een Vito (doen heel gek met prijzen op het moment), maar het is het toch net niet als ik eerlijk ben... Als je na een proefrit in een Vito in een T5 stapt dan is de T5 gewoon beter. Simpel. Mooier afgewerkt ook vooral. En ik vindt (maar da's natuurlijk persoonlijk) een T5 véél mooier.
Peter 887 schreef:Het is hier zo, eens een weetjeweller, altijd een weetjeweller.
Da's een goed teken. Ik doe m'n best om een beetje te integreren ;) en wie weet kom ik dan straks ook wel een keer naar een meeting. Altijd leuk om bij andere mensen te kijken wat die met eenzelfde auto doen. Al moet ik zeggen dat mijn bus wel een meerjarenplan zal gaan worden, met m'n zes dagen in de week werken...
harry t5 191 schreef:Je kunt ook overdrijven hè? :bifun :bifun :bifun
Eigenlijk vink 't best gaaf. Is 't op een rooster achter 't raam of zo?
Het is heel simpel alluminium rooster pas maken, afplakken, en spuiten.
Afbeelding
Ik maak wel eens meer van dat soort gekke dingen.
T4 2.8 VR6 LWB
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.

El groeto uit Sjikago
Gebruikersavatar
Lammert & Fenn@
Berichten: 398
Lid geworden op: 17 aug 2009, 20:22
Locatie: Buunermond

Re: Eindelijk weer een Transporter!

Bericht door Lammert & Fenn@ »

He Yorrie,

Eindelijk 29 Maart :jumpklap :adhd :gekte :klappen

Nu maar genieten, nog mooie velgen uitgezocht???
Heel veel geluk en veilige kilometers gewenst.

Lammert en Fenn@
Geniet van de mooie dingen, dat zijn er genoeg. Als je ze maar wilt zien.
Gebruikersavatar
Yorrie
Berichten: 407
Lid geworden op: 16 mar 2010, 17:17
Locatie: In het mooie Grunnegerland!
Contacteer:

Re: Eindelijk weer een Transporter!

Bericht door Yorrie »

Joepie!

Gisteren lekker vanuit Emmeloord naar het Grunneger land gescheurd met de T5... :driveT5

Niet verkeerd, ben echt blij met m'n aankoop. Cabine zit er super mooi in, leer is heel netjes en eigenlijk alles wat je nodig hebt is voorhanden. Moet overigens al wel twee minpuntjes opmerken.. :alarm Ik heb vééél minder opbergvakjes als in de Caddy én ik heb geen automatisch licht meer. In de Caddy stond de lichtknop altijd gewoon op "aan", zodra je de motor dan starte ging het licht aan. In de T5 zit nu zo'n irritante zoemer die je verteld dat het licht nog aan staat én vergeet ik negen van de tien keer m'n licht aan te doen... Bij de Caddy was ie immers altijd aan. Nou ja, zijn vast wel iets van ombouwkitjes voor te krijgen.

Nog een puntje van "jammer": de binnenverlichting deed het gisteravond bij aflevering niet... Wat bleek: gewoon een zekering stuk! En dan gewoon de auto afleveren dus... :muur Lekker monteurs heb je dan. In combinatie met een eerdere opmerking voor mij dé doorslag (voor zover ik de keuze al niet al lang had gemaakt): ook de T5 gaat gewoon bij Toyota in onderhoud en niet bij de VW-dealer.

Wat betreft de velgen: maandag (de paasdag) ga ik naar de paasraces op Zandvoort en dan hoor ik daar hopelijk meer. Via m'n schoonvader namelijk een adresje gevonden waar ik heel goeiekoop aan mooie velgen kan komen. Dat het de Ronal R48's gaan worden staat wel zo goed als vast.

Tot slot: gisteren de andere achterlichtunits er maar meteen ingeflanst (Multivan), maar even niet aan andere kleur knipperlampjes gedacht... Dus gisteravond en vandaag hoogst illegaal met witte knippers achter gereden. Bel ik de automaterialenzaak om oranje lampjes: passen ze niet. Hij had overigens ook gewoon écht oranje lampjes meegegeven, terwijl ik had gevraagd om witte lampjes die oranje licht geven (bestaan wel toch?!?). Wat is het punt: er zitten van die uitsteeksels aan en die zitten bij een wit lampje tegen over elkaar en bij een oranje niet... Zegt is: "gewoon één zo'n puntje er even af vijlen en klaar". Is dat ook de manier? Of zijn er wel gewoon witte lampjes die oranje licht geven? Er is hier vast iemand die hetzelfde "probleem" heeft gehad.

Maar verder dus ontzettend tevreden en blij! :yes
De trotse eigenaar van 'n LWB 2.5TDi 130pk DC Comfortline "Premium" (03/2010) met o.a. leer, een hele hoop pakketten en Ronal R48's (17") in het Reflexzilver.
Plaats reactie