Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

rns 510

vragen over de T5
Gebruikersavatar
fokkert
Berichten: 168
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:20
Locatie: In't Noorden

Re: rns 510

Bericht door fokkert »

Gijzzz schreef:Ik heb tevens een vraag over de RNS510. Ik weet niet of ik hiervoor een nieuw onderwerp moet openen (ben nieuw op het forum). Dus dacht laat ik het eerst eens hier proberen.

Ik heb een T5 Facelift van 2010 en wil graag een RNS510 (gebruikt) laten inbouwen. Kan ik daar ook een achteruitrijcamera op aansluiten? En zo ja moet het dan een originele VW camera zijn of kan het ook een aftermarket camera zijn? Het is een verlengde dichte versie en ik woon in de binnenstad dus een camera is voor mij een must.

Alvast bedankt voor reacties/hulp.

Groeten Gijs
Dit is inderdaad te retrofitten. Als je er eentje met een achterklep hebt is het orgineel in te bouwen. Als je er eentje hebt met deuren is er ook een andere oplossing. Mijn GP is er eentje met deuren en heb bij www.kufatec.de een setje aangeschaft. Zit ook een handleiding bij. Dus als je een beetje handig bent mag dat geen probleem zijn.

link voor de deuren: http://www.kufatec.de/shop/en/rear-view ... s-complete

link voor de klep: http://www.kufatec.de/shop/en/Volkswage ... t-VW-T5-GP

Voor de deuren is het goedkoper omdat er niet originele onderdelen worden gebruikt. Dit omdat het af fabriek met deuren niet te bestellen is. Het werkt echter wel helemaal zoals origineel. Dus als je de bus in R zet komt het beeld van de camera te voorschijn met daarnaast de aanduiding van de parkeer sensoren.
Transporter T5 GP R20 "Highline"
200KW
CFGB-engine
Big-injectors
Costum made Garret Turbo
Wagner Intercooler
Gijzzz
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 feb 2015, 00:34

Re: rns 510

Bericht door Gijzzz »

Bedankt voor je reactie!

Ik ben eigenlijk meer op zoek naar een camera die ik bovenop de bus kan monteren waardoor je meer een 180 graden hoek zicht krijgt,(zie foto) moet vaker achteruit steken in kleine straten en poorten bij bedrijven. Enig idee op welke technische kenmerken ik moet letten bij de aanschaf van een camera als ik 'm graag op de RNS510 wil aansluiten? En heeft er misschien iemand een adresje waar ik alles netjes kan laten inbouwen en aansluiten? Ben tevens aan het denken om de speakers ook wat te upgraden en alles in 1x goed te laten aansluiten.

Wederom alvast bedankt voor reacties!!

Groeten Gijs

Afbeelding
Plaats reactie