Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Prijs T5 2.5 Tdi 130Pk Lwb / Dc

vragen over de T5
wernerv
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 aug 2010, 15:47

Re: Prijs T5 2.5 Tdi 130Pk Lwb / Dc

Bericht door wernerv »

sep schreef:Ik denk dat een prijs rond de 15000 ex aardig in de buurt komt ..zeker als het een 5 cylinder en lwb is, en hij er netjes uitziet ....maar goed ,er zijn altijd mensen die alles te duur vinden en voor een appel en een ei op de eerste rij willen zitten ....

Mvg sep

Hij staat nu voor 11.500 ex btw te koop op mp nette prijs dan toch of niet???

Groeten Werner :T44EVER
wernerv
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 aug 2010, 15:47

Re: Prijs T5 2.5 Tdi 130Pk Lwb / Dc

Bericht door wernerv »

Klusman schreef:Kijk eens op marktplaats staan er veel op , heb je een vergelijk, en die op marktplaats staan zijn nog niet verkocht.
En Sep er zijn ook mensen die de hoofdprijs willen hebben als ze gaan verkopen, en die blijven dan staan(op marktplaats bv)
Veel succes.

Staan er nog niet zo veel op marktplaats valt vies tegen zeker geen lange met dc en niet in t wit :bonk
wernerv
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 aug 2010, 15:47

Re: Prijs T5 2.5 Tdi 130Pk Lwb / Dc

Bericht door wernerv »

ferry395 schreef:Tja sep mooi verhaal hoor over dat vw waarde vast blijft.
Maar het staat totaal niet in vergelijking een vw bus van 58000 of een ander merk van 30000 tuurlijk zal die van 30000 veel minder opbrengen maar in verhouding net zoveel als vw.
Kijk eens hoelang die mooie rode multivan van onze wjwer te koop staat ( al zeker een jaar nu bij een dealer maar hij had hem zelf ook al te koop gezet ).
Ik zelf had een multivan van 2004 met even ruim 320000 km op de teller aangeschaf prijs was iets van 50 000 kreeg ervoor terug 11000 eurotjes terwijl mijn blok net gereviseerd was ,wel moest mijn bak nagekeken worden.
Dus die hoofdprijs verhalen geloof ik niet meer in en al zeker geen 15000 ex ik denk dat hij blij mag zijn al krijgt ie 15000 incl.
En die biedingen op marktplaats daar geloof jezelf toch niet in denk, 99 van de 100 bieders bieden maar laten daarna niks meer van zich horen.
En werner ik wil je rechtuit 11000 geven voor de bus maar dan wel incl.

Gr Ferry
Hey Ferry,

11.000 euro incl. vind ik wat aan de lage kant hoor daar laat ik m lekker voor staan :T4politie
Plaats reactie