Da's een goeie.... Ik herinner me nog dat het dak van mijn VW Golf ging roesten in de matallic lak, maar dat was in 1986.heemskerk schreef:Is het niet zo dat er allang geen metaaldeeltjes meer gebruikt worden maar mica? Ik ben ook geen kenner van deze materie....
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
De dikte van de laklaag
Re: De dikte van de laklaag
Groeten, Bert
-
- Berichten: 102
- Lid geworden op: 15 jan 2007, 08:47
- Locatie: Triemen
- Contacteer:
Re: De dikte van de laklaag
ik heb denk ik een bekend probleem, bij 3 wielkasten gaat de lak eraf, steen slag zegt mijn leverancier waar ik de T5 nieuw kocht, Lenferink in Almelo. Zij hebben de auto geimporteerd uit duitsland dus Pon wil van niks weten, kenteken is van 8/2008 maar ik kreeg de auto jan.2010 met 10 km op de teller,in mei 2012 constateer ik dus de lakloslatingen, en een vreemde bobbel op de schuifdeur, allemaal steenslag volgens lenferink, mijn focwa bedrijf weet wel beter, bekend probleem en vind idd nog meer blaasjes op bv linker portier, dus dat is wachten totdat het open spat. Ik wil dit hersteld hebben door lenferink maar ze zijn niet zo royaal. wat te doen ?? foto's zijn beschikbaar
-
- Berichten: 1627
- Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:22
Re: De dikte van de laklaag
Ik denk dit;
Als de hersteller heel zeker is het afdwingen bij de dealer, al moet het via een rechter....
Maar nogmaals de hersteller (jouw focwa) moet het dan wel heel zeker zijn.
desnoods een 2 hersteller erbij halen en naar zijn mening vragen.
Als de hersteller heel zeker is het afdwingen bij de dealer, al moet het via een rechter....
Maar nogmaals de hersteller (jouw focwa) moet het dan wel heel zeker zijn.
desnoods een 2 hersteller erbij halen en naar zijn mening vragen.
Re: De dikte van de laklaag
Ik heb het ook meegemaakt, lakgarantie claimen.
Blaasjes spatten open en laten een ronde plek achter, dan is het dus vocht van binnen uit.
En staanslag is een kratertje ( gerafelde plek ) en dat valt dus weer niet onder garantie.
Bij de schuifdeuren zitten rubberen stoppen ( binnen kant deur ) die stoten bij het dicht doen de dorpel gevolg kale plekken en roesten van je dorpel, ik heb hem geclaimt gekregen alleen wilde Pon er niks van weten, gelukkig de schade afdeling van mijn garage wel.
Gr,
Blaasjes spatten open en laten een ronde plek achter, dan is het dus vocht van binnen uit.
En staanslag is een kratertje ( gerafelde plek ) en dat valt dus weer niet onder garantie.
Bij de schuifdeuren zitten rubberen stoppen ( binnen kant deur ) die stoten bij het dicht doen de dorpel gevolg kale plekken en roesten van je dorpel, ik heb hem geclaimt gekregen alleen wilde Pon er niks van weten, gelukkig de schade afdeling van mijn garage wel.
Gr,
T6 - 204 DSG LWB Indium grey metallic met 20"