Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nieuwe uitlaat anti roest behandeling

vragen over de T4
Jimbo
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:55

Bericht door Jimbo »

Hoi Johan,
onze reacties kruisden elkaar een beetje (kijk maar naar de tijd) had die van jou nog niet gezien :muur .

Ben ik met je eens, maar het prijsverschil valt m.i. wel mee. Of je moet het custom laten maken. dan ben je wat duurder uit. Daarnaast hoef je geen dempers te hebben (alleen een kat) voor het geluid maakt het niet uit. En zou je alleen een stuk buis kunnen nemen met een eindstuk. Als je iemand kent in de rvs kan die hem voor een paar tientjes zo buigen.

Maar goed je hebt hem al besteld, dus maakt verder niet uit.

En wat betreft mijn uitlaat, als ik een andere t4 neem, gaat deze er mooi onderuit mee naar de andere bus :bonk
Fred-15
Berichten: 1183
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:25
Locatie: Almere 0612039470

Bericht door Fred-15 »

Hoi Johan het is natuurlijk verrie simpel !

Op de fiets naar je werk gaan en je bus in het vet zetten in de garage.

Simpel toch.
wie het onkruid in zijn eigen tuintje wied ziet de rotzooi bij zijn buurman niet
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Johan191 »

Ahhhhhhhhhh :bifun Ja lekker, is mijn dagelijks in de file staan probleem ook opgelost. Het is alleen zo'n eind fietsen. :bonk
Groeten, Johan uit Doetinchem Fotogalerij nr. 191 (Zwarte T4 2.5 TDI 102 pk ACV van 1998 :-)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
Gebruikersavatar
Charles 1065
Berichten: 1061
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:03
Locatie: Silvolde

Bericht door Charles 1065 »

Johan, je kun de lasnaden ook behandelen met een spuitbus van de kachel leverancier uit Halle dat is super hitte bestendig wel zwart maar hij zit toch aan de onderkant! :toppie :lach
Enne je hebt groot gelijk geen dure auspuff onder je bus een investering in je kids is nog mooier dan in je T4! :jumpklap
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Johan191 »

Zo is dat Charles.
En bedankt voor de tip. :toppie
Plaats reactie