Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

gashendel/deksel inspuitpomp lek

vragen over de T4
busbart
Berichten: 666
Lid geworden op: 01 sep 2008, 20:19

Re: gashendel/deksel inspuitpomp lek

Bericht door busbart »

Zo, heb afgelopen week het nummer van de inspuitpompmoeten opzoeken, want zonder kon de dame die de onderdelen bestelde niets beginnen...
Ok, Pomp goed schoongemaakt, lampje erbij, en opschrijven. met dat nummer naar een motorrevisiebedrijf gegaan waar ze het asje en de keerring zouden bestellen.
Onkosten: ongeveer 53€. (LET OP! zéér zeldzaam: ) de volgende dag kon ik de delen ophalen!!!
dus ik met 't spul naar huis, en een begin maken met het monteren. wat blijkt: het asje past niet in het busje!!! :T4politie
gebeld met dat bedrijf; blijkt dat hun leverancier hun vertelde dat het nummer wat ik hun opgaf niet bestaat... :muur
toch vreemd, aan mijn ogen mankeerd in de meeste gevallen niet zo veel... en gaf gewoon een asje mee van het opvolgende nummer?!?
na een hoop heen en weer geleuter kon ik weer 100KM rijden, dan zou een mecaniecien er wel even naar kijken???
Uiteindelijk heb ik deze man kunnen overhalen om er een ruimer door te halen, zodat de diameter van het busje een fractie groter werd zodat toch alles wel zou kunnen passen (eventueel)

Moet je voorstellen dat je hier een bedrijf hebt, en de klant alles in rekening brengt?! dan ben je volgens mij vlug door je klanten heen!

enfin Uiteindelijk de hele boel gemonteerd, en heb de bus inmiddels weer aan het lopen! :toppie Hoera!
Groet, Bart
Plaats reactie