ff update:
Morgen komt de nieuwe cilinderkop binnen (bij de buren) Alle andere onderdelen op de nokkenas lagers na heb ik al in huis. Vanavond vliegen naar Schotland en driee weekjes lekker offshore prutsen.
Ik heb een gloed nieuwe kop kunnen kopen incl BTW voor €865,- en dat brengt het totaal op een €1300.-
Tja of de scheur is ontstaan door dat er destijds bussen in zijn gezet durf ik nu nog niet te zeggen, en of dit überhaupt met elkaar te maken heeft. De kop die ik heb gekocht is geen ruil deel, dus de huidige kop blijft in mijn bezit, en kan ik eventueel onderzoeken in een later stadium weetjewel.
De afgelopen weken heb ik heel sterk zitten twijfelen of ik nog verder zou moeten gaan met de Multivan, en heel eerlijk gezegd was ik er op een bepaald punt echt helemaal klaar mee. Ik heb ondertussen sinds dat ik deze auto rijdt er zeker een €12.000,- achteraan gegooid om dat ding rijden en operationeel te houden. Dus jullie kunnen mijn frustratie vast wel voorstellen.
Maar zeg mij eens wat zijn de opties voor mij met mijn vier kids en een vriendin met twee kids...............................................
Zodra ik weer terug ben zal ik jullie geupdate houden over het motortjein mn T5