Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Project ZWO koplampen verschillen ?
Re: Project ZWO koplampen verschillen ?
De folder van ProjektZwo laat maar 1 type zien en dat is de volledig chrome.
Dat zegt wat mij betreft wel iets.
Dat zegt wat mij betreft wel iets.
VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
Re: Project ZWO koplampen verschillen ?
Kan het zijn dat de Project Zwo lenzen in een aftermarked behuizing zijn gezet? (schade oid). Mogelijk zijn het imitaties verkocht als 'originele'? Of idd gespoten... Op een onopvallende plaats even krabben, moet toch gemakkelijk uit te vinden zijn.
Staat op de behuizing (lampunit) wel een origineel onderdeelnummer van Volkswagen trouwens?
Staat op de behuizing (lampunit) wel een origineel onderdeelnummer van Volkswagen trouwens?
- didrickydo
- Berichten: 97
- Lid geworden op: 28 jan 2015, 22:02
Re: Project ZWO koplampen verschillen ?
heemskerk schreef:Kan het zijn dat de Project Zwo lenzen in een aftermarked behuizing zijn gezet? (schade oid). Mogelijk zijn het imitaties verkocht als 'originele'? Of idd gespoten... Op een onopvallende plaats even krabben, moet toch gemakkelijk uit te vinden zijn.
Staat op de behuizing (lampunit) wel een origineel onderdeelnummer van Volkswagen trouwens?
Het zijn gewoon originele project ZWO koplampen . Alle nummers staan er in. Ze hebben het gewoon gespoten oid . De reden ? Misschien vonden ze het donkere binnenwerk mooi of het chrome kwam eraf ?
- Jeroen T5 204
- Berichten: 3455
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
- Locatie: Vroomshoop (VCDS)
- Contacteer:
Re: Project ZWO koplampen verschillen ?
Ik lees dat de lampen handmatig te verstellen zijn, dit kan niet met de originele Projekt Zwo.
Die lenzen zijn denk ik uit een originele lamp gesloopt. Dat had ik ook laten doen met mijn lampen (retrofitten)
Dit is de originele lamp inclusief Project Zwo tekst op het glas. Even uit de marktplaats foto gehaald.
Die lenzen zijn denk ik uit een originele lamp gesloopt. Dat had ik ook laten doen met mijn lampen (retrofitten)
Dit is de originele lamp inclusief Project Zwo tekst op het glas. Even uit de marktplaats foto gehaald.
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
- didrickydo
- Berichten: 97
- Lid geworden op: 28 jan 2015, 22:02
Re: Project ZWO koplampen verschillen ?
Handmatig verstellen ging niet zomaar . Na het nodige ompinnen met de stekker wel..Jeroen T5 204 schreef:Ik lees dat de lampen handmatig te verstellen zijn, dit kan niet met de originele Projekt Zwo.
Die lenzen zijn denk ik uit een originele lamp gesloopt. Dat had ik ook laten doen met mijn lampen (retrofitten)
Dit is de originele lamp inclusief Project Zwo tekst op het glas. Even uit de marktplaats foto gehaald.
Die sticker van de foto heb ik ook op mijn glas zitten....
Re: Project ZWO koplampen verschillen ?
Begint het idd steeds meer op een onbedwingbare Motip-drang te lijken. Heb wel een idee: tik een setje ingebrande (lens verbrand) lampunits op de kop en bouw de lenzen over?
- didrickydo
- Berichten: 97
- Lid geworden op: 28 jan 2015, 22:02
Re: Project ZWO koplampen verschillen ?
Bedoel je originele defecte project ZWO koplampen (gebeurt dat dan ?) of gewoon standaard koplampen en die ombouwen ? Heb namelijk mijn originele koplampen nog.... Maar misschien is het wel plastidip..???? Dan is het er zo af....heemskerk schreef:Begint het idd steeds meer op een onbedwingbare Motip-drang te lijken. Heb wel een idee: tik een setje ingebrande (lens verbrand) lampunits op de kop en bouw de lenzen over?
Re: Project ZWO koplampen verschillen ?
Eerst even kijken of het gemakkelijk te verwijderen is idd. Ik bedoel, de lampunits van de 'gewone' Multivan koplampen. De Pr.Zw. branden niet in, de gewone halogeen units echter wel met regelmaat.
Of het plastidip is weet ik niet al vraag ik mij af of dat wel tegen de warmte in de koplamp bestand is/was? Wanneer je zelf de originele Multivanunits nog hebt kun je ze eens naast elkaar leggen om te bezien of je het om kunt bakken?
Of het plastidip is weet ik niet al vraag ik mij af of dat wel tegen de warmte in de koplamp bestand is/was? Wanneer je zelf de originele Multivanunits nog hebt kun je ze eens naast elkaar leggen om te bezien of je het om kunt bakken?
- didrickydo
- Berichten: 97
- Lid geworden op: 28 jan 2015, 22:02
Re: Project ZWO koplampen verschillen ?
heemskerk schreef:Eerst even kijken of het gemakkelijk te verwijderen is idd. Ik bedoel, de lampunits van de 'gewone' Multivan koplampen. De Pr.Zw. branden niet in, de gewone halogeen units echter wel met regelmaat.
Of het plastidip is weet ik niet al vraag ik mij af of dat wel tegen de warmte in de koplamp bestand is/was? Wanneer je zelf de originele Multivanunits nog hebt kun je ze eens naast elkaar leggen om te bezien of je het om kunt bakken?
Ik zal dit is bekijken inderdaad .. Het gaat wel om transporter koplampen.. Deze zijn weer anders als de mv units...
En anders blijft het lekker zwart . Misgaan doet het niet. Maar de originele look heeft wel mijn voorkeur
- Jeroen T5 204
- Berichten: 3455
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
- Locatie: Vroomshoop (VCDS)
- Contacteer:
Re: Project ZWO koplampen verschillen ?
Dus de motoren voor de hoogteverstelling kan je wel gewoon handmatig regelen. Hmm dit wist ik niet.
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi