Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Rook bij het stuur?

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Gretschi
Berichten: 1395
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:27
Locatie: Westfriesland omg.Hoorn

Bericht door Gretschi »

Dank je wel, een Tennesee Rose.

Heb het stuur eraf gehaald en de sleepring schoongemaakt, 2 dagen later kreeg m'n linkerraammechanisme problemen en uiteindelijk deed hij het helemaal niet meer, gelukkig was het raam dicht, met al die buien van de laatste tijd. Ik naar de garage en daar bleek dat de draadboom beschadigd was, en niet zo'n klein beetje ook.. Heb een nieuwe draadboom erin gehangen en alles doet het weer, ik heb ook geen rook meer ontdekt,

groetjes Peter
Gebruikersavatar
erik988
Berichten: 184
Lid geworden op: 01 feb 2007, 00:50
Locatie: Borne
Contacteer:

Bericht door erik988 »

Fijn dat je de oorzaak hebt gevonden ... wel een opluchting als je dan weet waar die rook vandaan kwam. Minder onschuldige oorzaak met gelukkig goede afloop. Hoe komt dan zo'n kabelboom zo beschadigd vraag ik me dan af.

Trouwens, bespeel je die prachtige Chet Atkins gitaar ook, of behoort dit tot de categorie "zo'n gitaar zou ik nog wel eens willen hebben"
Gebruikersavatar
Gretschi
Berichten: 1395
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:27
Locatie: Westfriesland omg.Hoorn

Bericht door Gretschi »

is 1 van mijn dromen die uitgekomen is, een Gretsch en een Alfa Romeo Giulia, nu had ik voor die bus een Amazone en weet wat het rijden in een klassieker is, nu ben ik zo tevreden over die Groene en mijn vrouw ook dus ik ben erg tevreden en hoef ik geen Guilia meer, alleen wil ik nu nog een Gretsch aanschaffen, vind ze gewoon erg mooi en heb ik ook geen gezeik over mijn erfenis,een Gretsch door midden zagen lijkt mij zonde, wordt dit jaar 50, zou een mooi cadeau zijn,

groetjes Peter
Plaats reactie