Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

inklappen buitenspiegels

vragen over de T5
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Bericht door Schildertje »

Het kan zeer waarschijnlijk helemaal niet, ook niet met een aftermarket comfortmodule ! In Duitsland zijn diverse fanaten er al twee jaar mee bezig zonder succes. Het schijnt dus wel in de software te zitten, alleen zodanig diep versleuteld dat het niet via Vagcom aan te passen is !

Voor diegenen die het interesseert: http://www.t5-board.de/board/showthread ... schliessen

Verder loopt er op Seat-Online eenzelfde topic waar men met andere software wel het een en ander voor elkaar hft gekregen. Het gaat hier echter om niet-canbus auto's
http://www.seat-online.nl/index.php/topic,32125.0.html

Als laatste heb ik nog een e-mail gestuurd naar onderstaande company of een en ander mogelijk is voor een T5, want ook ik zou dit er graag op hebben ! Als ik antwoord heb laat ik het weten....
http://members.shaw.ca/autowindow/products.html
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
andrevandekolk
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2007, 14:45
Locatie: Raalte

ramen laten sluiten op de afsb.

Bericht door andrevandekolk »

Fred loodrecht schreef:En vandaag bij de alarm inbouwer geweest, wilde mijn ramen laten sluiten als ik hem op alarm zet, en mijn buitenspiegels op afstand laten inklappen.
Echter....... Het werkte niet, waarom wist hij ook niet te vertellen, waarschijnlijk lag het aan de nieuwste versie t5's.Iets met een digitaal??? signaal, en hij kon de comfort module niet vinden.
Dus iedereen met een tip hierover , is welkom bij mij , want ik wil het nog steeds.

Mijn alarm is clifford.

Fred.
Hoi fred

Het kan wel ik heb het uit gezocht door middel van een tijd module die geeft en bepaalde tijd een puls waardoor de ramen en evt. kantel dak dicht gaat.

Als je met de sleutel de deur dicht doet via het slot in de linker deur en de sleutel een aantal seconden rechts om vast houd dan gaat de ramen dicht.

deze functie neemt de tijd module over.

Wel je nog meer weten mag je mij altijd bellen.

Groet,
andre van der kolk
Fred loodrecht
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:38
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Fred loodrecht »

andre,


ik heb je een mail gestuurd.
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Bericht door Schildertje »

@Andre, wat is het merk van de tijdmodule en waar te koop ??
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
Gebruikersavatar
Inbouwer
Berichten: 545
Lid geworden op: 03 nov 2008, 17:42
Locatie: Zoetermeer

Re:

Bericht door Inbouwer »

Fred loodrecht schreef:En vandaag bij de alarm inbouwer geweest, wilde mijn ramen laten sluiten als ik hem op alarm zet, en mijn buitenspiegels op afstand laten inklappen.
Echter....... Het werkte niet, waarom wist hij ook niet te vertellen, waarschijnlijk lag het aan de nieuwste versie t5's.Iets met een digitaal??? signaal, en hij kon de comfort module niet vinden.
Dus iedereen met een tip hierover , is welkom bij mij , want ik wil het nog steeds.

Mijn alarm is clifford.

Fred.
Het is wel mogelijk om met de clifford je ramen automatische laten sluiten. Je moet gewoon zorgen voor een lange sluitpuls via 1 van de uitgangen op het Clifford alarm. Ik weet niet welk type Clifford Alarm jij hebt, maar ik heb een Concept 650 in mijn bus en ik gebruik 1 uitgang voor het aansturen van mijn verlichting en 1 uitgang voor het automatische sluiten van de ramen.

Ik kan je anders wel verder helpen als jij mij kan zeggen welk type jij in jouw bus hebt.

gr. Johan
:werkaanT4
Plaats reactie