Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Wieheeft ervaring met plaatsen met MF stuur in T5GP?

vragen over de T5
Gebruikersavatar
Henk250
Berichten: 2042
Lid geworden op: 28 mei 2007, 17:35
Locatie: Midden Brabant

Re: Wieheeft ervaring met plaatsen met MF stuur in T5GP?

Bericht door Henk250 »

Raymond-W schreef: 27 dec 2016, 21:29 Pas geleden gedaan in mijn t5 gp.

Stuur gekocht mf + dsg flippers

airbag kabel besteld voor een mf stuur (rond de 60 euro) en daarna laten inlezen.

het schijnt niet bij alle t5 gp zo makkelijk te zijn.

je kunt eens contact opnemen met cartronic in den haag
Ik heb contact gezocht met dit bedrijf over wat (dure) zaken die ik gedaan wil hebben aan de T5GP.
Het verbaast me dat ze de moeite niet nemen om terug te bellen of te mailen na 2x een bericht aan ze
ivm de vragen die ik had.
:bonk
Er zal best wat goeds zitten in dat bedrijf,maar communiceren is ze vreemd,erg jammer als anderen
ze hier aanbevelen.
Ik heb mijn interesse verloren in ze in ieder geval.

:politie
Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: Wieheeft ervaring met plaatsen met MF stuur in T5GP?

Bericht door Beckontheroad »

Henk250 schreef: 01 apr 2017, 15:28
Raymond-W schreef: 27 dec 2016, 21:29 Pas geleden gedaan in mijn t5 gp.

Stuur gekocht mf + dsg flippers

airbag kabel besteld voor een mf stuur (rond de 60 euro) en daarna laten inlezen.

het schijnt niet bij alle t5 gp zo makkelijk te zijn.

je kunt eens contact opnemen met cartronic in den haag
Ik heb contact gezocht met dit bedrijf over wat (dure) zaken die ik gedaan wil hebben aan de T5GP.
Het verbaast me dat ze de moeite niet nemen om terug te bellen of te mailen na 2x een bericht aan ze
ivm de vragen die ik had.
:bonk
Er zal best wat goeds zitten in dat bedrijf,maar communiceren is ze vreemd,erg jammer als anderen
ze hier aanbevelen.
Ik heb mijn interesse verloren in ze in ieder geval.

:politie
Je bent niet de enige die zich er over verbaast, heb ze wel gesproken, leek eerst interessant, tot later bleek dat de eerste telefonische prijs niet klopte, werd toen all in met stuur en airbag ( "nee valt niet over te zetten" ??) € 500.-... Ook Zeist was erg onduidelijk wat en hoe.
VW dealers gebeld, die zijn helemaal lost hebben geen idee wat erbij komt kijken en wat wel en niet kan, doen liever een nieuwe auto of een beurt geloof ik.
Kortom, onduidelijk verhaal en als iemand "het nu eens weet"hou ik me aanbevolen..
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Plaats reactie