Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

[OPGELOST] 2004 T5 AXE Brandstof loopt plotseling bij warme motor terug/start slecht

vragen over de T5
Gebruikersavatar
Remco_T5
Berichten: 485
Lid geworden op: 04 apr 2021, 18:06
Locatie: Lansingerland - Zuid Holland

Re: [OPGELOST] 2004 T5 AXE Brandstof loopt plotseling bij warme motor terug/start slecht

Bericht door Remco_T5 »

Nog even een laatste vraag, wanneer is dit problem door VW opgelost? Kan ik met mijn CCHA motor hier ook mee te maken krijgen.

Sorry, maar ik leer steeds bij.
Groeten Remco (T5 GP 2013, CCHA) :T4politie
Gebruikersavatar
robin91
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 okt 2021, 09:01

Re: [OPGELOST] 2004 T5 AXE Brandstof loopt plotseling bij warme motor terug/start slecht

Bericht door robin91 »

De motor die u noemt is een common rail injectie motor, dus zonder pompverstuivers.
Deze kan dus niet het probleem hebben met uitgeslagen verstuivergaten zoals bij de 2.5 pompverstuiver motoren.
2004 Transporter Lang DC dubbele schuifdeur AXE motor, liefst met een boot erachter :driveT5
Gebruikersavatar
Remco_T5
Berichten: 485
Lid geworden op: 04 apr 2021, 18:06
Locatie: Lansingerland - Zuid Holland

Re: [OPGELOST] 2004 T5 AXE Brandstof loopt plotseling bij warme motor terug/start slecht

Bericht door Remco_T5 »

robin91 schreef: 12 jan 2022, 17:06 De motor die u noemt is een common rail injectie motor, dus zonder pompverstuivers.
Deze kan dus niet het probleem hebben met uitgeslagen verstuivergaten zoals bij de 2.5 pompverstuiver motoren.
Daar ben ik dan wel weer blij mee. :adhd Thnx :toppie
Groeten Remco (T5 GP 2013, CCHA) :T4politie
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3695
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: [OPGELOST] 2004 T5 AXE Brandstof loopt plotseling bij warme motor terug/start slecht

Bericht door krekwakwol »

Zo kan verkeerde diesel je op een dwaalspoor zetten, goed dat je er optijd achter bent gekomen zonder nog meer onnodige kosten gemaakt te hebben.
De verstuiver brug is overigens geen weggegooid geld, dat is een investering in je motorblok.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Plaats reactie