Ik ken de auto niet maar ik geloof best dat hij roestvrij.
Dan een V6 met dik 3ton erop mag je toch eens een kettingrevisie aan doen.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
2.8 VR6 USA import
Re: 2.8 VR6 USA import
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Re: 2.8 VR6 USA import
Als een kettingrevisie het enige is dan is het nog te doen. Er kunnen nog veel meer dingen zijn, en onderdelen voor dit type zijn moeilijk te vinden. 3 ton is sowieso veel voor een benzine motor.
Re: 2.8 VR6 USA import
Dat 3 ton veel is voor een benzine is wel erg kort door de bocht. Een goed onderhouden vr6/v6 kan prima 500.000 halen.
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1