Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nieuwe panelen

vragen over de T5
Mixed Emotions
Berichten: 196
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:17

Bericht door Mixed Emotions »

dash allemaal niet zo mooi Adrie.

Ik snap van het geheel geen snars, is Pon dan werkelijk niet is staat om iets goeds te verzinnen?
groeten
Cirilo,Arietta en Tycho

Afbeelding
Gebruikersavatar
Adrie 260
Berichten: 784
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Sommelsdijk G.O.

Bericht door Adrie 260 »

Ja, ze zijn wel in staat om iets te verzinnen, maar dat is nu juist verboden door de RDW, je mag alles op je auto plakken behalve glaspanelen :bonk op de plaats van de glaslook panelen.
Het is nl zo dat als je aangehouden wordt door een overijverige ambtenaar, je de resterende BPM moet betalen , en je gaat automatisch naar GEEL kenteken. En dat is nu weer niet de bedoeling, want dan had ik net zo goed een A6 Avant kunnen kopen.
De groewten uut Sommersdiek
leon2207
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 feb 2007, 17:50

Bericht door leon2207 »

Bij mijn T5 (juni 2007) zijn er ook afgelopen vrijdag nieuwe panelen op gegaan ivm. het opbollen en de golfplaatstructuur die je daarna overhield.

Zelfde soort panelen als adrie beschrijft, rvs met een soort "sinaasappelhuidje", het blijft het toch net niet helemaal.

Maargoed, bij mij gaat vrijdag de belettering eroverheen, dan zie je het al een stuk minder, en verder zal de tijd het leren.

Off-topic:
Adrie, zit jij ook in onderhoud bij VP-autogroep in spijkenisse toevallig?

grtz!
174 PK 4-motion -> Nr 276
Gebruikersavatar
Adrie 260
Berichten: 784
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Sommelsdijk G.O.

Bericht door Adrie 260 »

Klopt Leon

Ook ik zit hier in onderhoud,maar na de garantieperiode ( effe wachte ) ga ik direct terug naar mijn eigen vertrouwde garage.
De groewten uut Sommersdiek
leon2207
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 feb 2007, 17:50

Bericht door leon2207 »

Haha..had inderdaad gehoord dat er 2 andere bussen stonden voor nieuwe panelen, verder nog geen "problemen" met de wagen?

Bij mij hebben ze vrijdag gelijk een gedeelte van de veerpoot vervangen ivm. kraken tijdens het sturen, is wel weer netjes opgelost.

Mocht je er nog uitkomen met de echte glas-panelen dan hoor ik het graag, ga ik ook nog even een babbeltje maken, ik zal iniedergeval even melding maken van de "sinaasappellook" misschien heeft het nut voor ons beide.

Grtz!
174 PK 4-motion -> Nr 276
Gebruikersavatar
Adrie 260
Berichten: 784
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Sommelsdijk G.O.

Bericht door Adrie 260 »

Ja Leon, dat moet je zeker doen, ik weet alleen niet of het iets uithaalt, het is een groot apparaat waar je tegen vecht. Tegen mij hadden ze het over nog 4 bussen. :bonk
De groewten uut Sommersdiek
Gebruikersavatar
kachel
Berichten: 67
Lid geworden op: 31 mar 2007, 18:48
Locatie: Assen

panelen

Bericht door kachel »

Vraagje hoe zien de panelen er voor de rest uit??
zijn ze helemaal zwart of zijn ze donker grijs met zwart kader er omheen??

Groeten Kachel
busje is er
Gebruikersavatar
Adrie 260
Berichten: 784
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Sommelsdijk G.O.

Bericht door Adrie 260 »

Ja, ze zijn inderdaad heel donkergrijs met een zwart kader, maar het is net of het kader op het donkergrijze is gespoten, dit ligt er dus op, en het is sinaasappelstructuur
De groewten uut Sommersdiek
Gebruikersavatar
kachel
Berichten: 67
Lid geworden op: 31 mar 2007, 18:48
Locatie: Assen

Bericht door kachel »

Adrie
Bij mij valt de sinaasappel structuur wel mee, ja glaslook is altijd wat matter.
hoe zit het bij de schuifdeur en het paneel.is de kier er tussen boven en onder gelijk?
busje is er
Gebruikersavatar
Adrie 260
Berichten: 784
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Sommelsdijk G.O.

Bericht door Adrie 260 »

Ja, het zit er best netjes opgeplakt, de naden rondom zijn echt wel gelijk,dat is wel netjes. Er is alleen een paneel beschadigd aan de rechter kant en aan de linkerkant is de bus zelf beschadigd.
De groewten uut Sommersdiek
Plaats reactie