Oliepomppakking was niet zo spannend, vond wel apart dat de oude pakking niet meer was dan een “ gewoon stukje blik” . Belangrijk vond ik dat de carterpakking zo te vervangen was ! Ook dat was bijzonder, want ik had een pakking mee laten komen, maar die kon er niet tussen . Door de dikte van de pakking zakte het carter , waardoor de horizontale bouten er niet meer inpasten . Heb het maar op de originele manier opgelost met vloeibare pakking!
Al met al wel wat aan de info hier zo gehad ! Meedenkers bedankt !
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Carterpakking
Re: Carterpakking
Goed gewerkt, ik begrijp dat het een ajt motor is, daar heb ik overheen gelezen. Dan kan je die trompet beter laten zitten ja, bij een acv is het een losse steekas (2 boutjes)
'TETANUS' een OFF-ROAD T4 2.5 TDi met 191PK en 378Nm, nu grotere nozzles
Project Off-Road style topic:http://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtopi ... 12&t=46993
'COOLERUDI' een WERKBUS T4 2.5 TDi met 195PK en 398Nm
Instagram: @roy_michiels / @coolerudi
Project Off-Road style topic:http://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtopi ... 12&t=46993
'COOLERUDI' een WERKBUS T4 2.5 TDi met 195PK en 398Nm
Instagram: @roy_michiels / @coolerudi