Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Ze beginnen achter te lopen bij VW

vragen over de T5
Guus NLB
Berichten: 841
Lid geworden op: 16 jan 2007, 15:34
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Guus NLB »

Met een Mercedes wil ik niet geassocieerd worden. Serieus niet.

Als ik mijn volgende auto koop, ga ik tóch weer eens bij mij in België kijken, dat scheelt zo enorm veel.
Een Porsche Cayenne :love :love :love vind ik een heel stijlvolle auto en kost daar vanaf € 53.845,- en daar komen niet eens afleveringskosten meer bij. Privé kopen en dan wellicht toch in de nederlandse boekhouding afschrijven incl. btw.

Veel geld maar ongeveer even duur als mijn T5 in Nederland zonder BPM :ie !
Maar zo'n Cayenne heb je alleen op benzine en dat wordt wel duur, maar wie weet....
floepie
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 apr 2007, 23:44

Bericht door floepie »

Ach, diesel en gewoon scheelt steeds minder en na zo'n bedrag is dat verschil sowieso verwaarloosbaar denk ik :)

Of een Q7? Die kost in Belgie ook "maar" EUR 48000,- en bij ons EUR 70000,-! (grrrrrrrrrr)

Maar jij hebt dus de luxe om een auto in B te kopen en geen BPM te hoeven betalen? Heb geloof ik wel eens het verhaal gelezen hoe het precies zat, maar weet het even niet meer ::bonk

Ben dit weekend weer in Belgie geweest en ik vind het daar veel leuker dan in NL. Wat moet je doen om op papier Nederlander te blijven maar wel in Belgie te wonen en daar een auto te kopen/rijden?
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Bericht door painter »

floepie schreef:Ach, diesel en gewoon scheelt steeds minder en na zo'n bedrag is dat verschil sowieso verwaarloosbaar denk ik :)

Of een Q7? Die kost in Belgie ook "maar" EUR 48000,- en bij ons EUR 70000,-! (grrrrrrrrrr)

Maar jij hebt dus de luxe om een auto in B te kopen en geen BPM te hoeven betalen? Heb geloof ik wel eens het verhaal gelezen hoe het precies zat, maar weet het even niet meer ::bonk

Ben dit weekend weer in Belgie geweest en ik vind het daar veel leuker dan in NL. Wat moet je doen om op papier Nederlander te blijven maar wel in Belgie te wonen en daar een auto te kopen/rijden?

Familie van Guus worden, maar dat wil je vast niet. :ie :ie :ie :ie
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Plaats reactie