Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Geflikt bij de dealer ?

vragen over de T5
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Re: Geflikt bij de dealer ?

Bericht door painter »

keescv schreef:Schijnt te maken te hebben met je rijstijl, en dan bedoel ik dus niet of je er mee gerost hebt, maar of je veel kleine stukken rijdt zoals ik dus doe.


en wat dacht je wat ik doe .maar goed laten we dit onderwerp maar rusten painter.

Amen :peace :peace :peace
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Gebruikersavatar
HP Hulscher
Berichten: 167
Lid geworden op: 01 jul 2007, 19:59
Locatie: Amsterdam

Re: Geflikt bij de dealer ?

Bericht door HP Hulscher »

hendrikus schreef:
HP Hulscher schreef:Dus: als je je klachten wereldkundig wilt maken, Autoweek mailen!
wereldkundig maken klinkt wel heel slecht, maar als een dealer het zelf niet op een nette manier ( of beter gezegd, helemaal niet ) oplost kan dit wel een hulpmiddel zijn. En in de review van het bedrijf is absoluut niet met modder gegooid, alleen het feit over hoe ze hun werk deden. En daar is zo'n plek voor lijkt mij. Alleen maar positieve dingen plaatsen is natuurlijk ok niet correct. Ik vind dat je dan ook objectief moet wezen en eventueel ook de slechte dingen moet kunnen plaatsen

Ik ben het met je eens dat zo'n plek handig zou zijn, en als je het goed aanpakt misschien zelfs een positieve invloed zou kunnen hebben op dealers, maar als dergelijke artikelen op deze site de sitebeheerder in problemen brengen moeten we wat anders verzinnen. Autoweek is een goede optie denk ik, al zijn er meer plekken waar je je ei kwijt zou kunnen. Als dat op deze website zou kunnen zou dat een waardevolle toevoeging zijn voor weetjewel, want dan gaan we alleen nog maar naar betrouwbare dealers. Maar goed, zoals Henk al aangaf, dat brengt hem in de problemen, dus moeten we onze stoom elders afblazen. Ik ben ook al aan mijn 3de VW dealer toe, en nu ben ik redelijk tevreden (op 1 akkefietje na dan). Maar ik heb ook al eens gelezen hier op het forum dat iemand erg goed geholpen werd bij een dealer waar ik ben weggegaan. Het blijft dus gevaarlijk om bij een individueel probleem de dealer te noemen, omdat het probleem wel eens te maken kan hebben met een monteur die slecht geslapen heeft of een verkoper die overspannen is geraakt en vergeet je nieuwe bus te bestellen. Kan de dealer niet direct iets aan doen, maar als ik daar maar een paar keer flink over klaag hier zal misschien iemand geneigd zijn te denken dat de dealer niet ok, terwijl het een overspannen verkoper betreft. Lastige materie....
T5-nov 2007-kwb-130pk-automaat-offroadgrey-16"Ronal-sidebars-60jr ed.
Plaats reactie