Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Blokeren info RDW Export Hassan

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33875
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Blokeren info RDW Export Hassan

Bericht door Multivan Generation »

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Export Hassan
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 dec 2008, 12:34

Re: Blokeren info RDW Export Hassan

Bericht door Export Hassan »

Hallo mensen.

Export hassan is me Vader,Ik heb me speciaal aangemeld om dit te zeggen ik lees allemaal reacties van jullie in elke reactie zit er kwaad in mensen we hebben geen bedoelingen met jullie auto we stelen niks we willen alleen maar autos kopen en dan verkopen voor de rest niet en we sturen mensen 2jaar geleden een brief en die bellen dat ze niet willen en 2jaar later bellen ze dat ze em willen verkopen nogmaals mensen zie het als Reclame als het uw niet aantrekt en de meest Autohandelaren spreken geen goed nederlands dat klopt dat kan lastig zijn doe niets wat u zelf niet vetrouwd van elke handelaar krijgt u zowiezo een origineel Vrijwaring en handje contantje NOGMAALS mensen Het is allemaal WERK en geen ILLIGAALE gedoe we staan overal ingeschreven.

Groetjes Said Zankoua

Alszijnde Export hassan
Ik Wens iedereen voorspoedig nieuwjaar tegemoet en veel geluk. :driveT5
ossie38
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 jan 2007, 21:38

Re: Blokeren info RDW Export Hassan

Bericht door ossie38 »

Said,

Duidelijk verhaal. Nu weten mensen ook wie je bent. Ik krijg ook veel mailing binnen en niet alleen maar van Export Hassan maar ook van Poolse exporteur met alleen een geschreven telefoonnummer onder mijn ruitenwisser.

Zelfs van de Suzuki, Hyundai en VW garage krijg ik malings om APK, onderhoud en in te ruilen. Dat is ook geen ramp (vind Ik). Deze meneer werkt ongeveer op dezelfde wijze als de normale merkdealers. Geen zorgen dus. En jah, mocht ie niet meer voor de deur staan, hebben we nog altijd een verzekering. Niets tegen Hassan bedoeld.

groetjes Ossie.
Gebruikersavatar
spyke
Berichten: 2372
Lid geworden op: 22 jun 2008, 21:15
Locatie: Bunnik
Contacteer:

Re: Blokeren info RDW Export Hassan

Bericht door spyke »

stikker op de ruitenwisser van geen reclame :yes
http://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtopic.php?t=40846

Zonder dwarsliggers rijden er geen treinen.
Gebruikersavatar
GerJol 716
Berichten: 2012
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:46

Re: Blokeren info RDW Export Hassan

Bericht door GerJol 716 »

Said :klappen Kort maar krachtig verwoord, men kan ook niet iedereen over een kam scheren.
Het is altijd jammer dat het vooroordeel opspeelt in dit soort zaken, goed van je om dit even toe te lichten.
De meeste (zo niet alle) buseigenaren zijn natuurlijk apetrots op hun bezit, en dat wil men wel koesteren.

Gerard
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan

Afbeelding
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: Blokeren info RDW Export Hassan

Bericht door Johan191 »

Goed gedaan Said. Het is heel prettig om onnodige discussies of verwijten tegen te gaan om dit eens even toe te lichten.
Ik vind het heel netjes dat je hier zelf even een verklaring komt geven. Ook dat wordt gewaardeerd. :toppie Petje af en dank je wel.
j.d.hukema
Berichten: 849
Lid geworden op: 14 mar 2007, 15:19
Locatie: groningen

Re: Blokeren info RDW Export Hassan

Bericht door j.d.hukema »

Ben het met Johan eens :driveT4


Dick :ikrij
Groetjes Dick 1076 Afbeelding
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: Blokeren info RDW Export Hassan

Bericht door matje86 »

Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
frank884
Berichten: 1859
Lid geworden op: 24 jan 2007, 09:38
Locatie: midden limburg

Re: Blokeren info RDW Export Hassan

Bericht door frank884 »

Johan191 schreef:Goed gedaan Said. Het is heel prettig om onnodige discussies of verwijten tegen te gaan om dit eens even toe te lichten.
Ik vind het heel netjes dat je hier zelf even een verklaring komt geven. Ook dat wordt gewaardeerd. :toppie Petje af en dank je wel.
Helemaal mee eens!!!
Alleen vindt ik het kwalijk dat gegevens van welk voertuig van welke eigenaar waar die staat
door de RDW werden/worden doorgegeven, dit zou diefstal op bestelling in de hand kunnen werken
van kwaadwillende personen!!!... maar fijn van jou said dat je op dit onderwerp even toelichting
hebt gegeven van jullie kant, ik begrijp het is vrijblijvend en het is handel, en het wordt eerlijk betaald als je tot een deal komt, niks mis mee, maar om bovengenoemde reden vindt ik dat de rdw zoiets niet hoort/hoorde te vertreken.
moter 2.5 TDI + Airco acv 102 pk/250nm

T4 4 Ever -5- cylinder for Life
Export Hassan
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 dec 2008, 12:34

Re: Blokeren info RDW Export Hassan

Bericht door Export Hassan »

Hallo,

Heeft iedereen genoten van de jaarwisseling ike wel


ik wist dat als jullie wat meer informatie kregen dat het duidelijker zal worden
en de RDW die vestrekt de gegevens alleen aan bedrijfen en dat wordt bijgehouden welke bedrijfen welke gegevens hebben gekregen en alle bedrijven willen 1 ding en dat is een auto kopen mensen

en ik las ergens dat iemand een t4 te koop had
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4458
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Blokeren info RDW Export Hassan

Bericht door Henk-1 »

Hoi Said,
ik wist dat als jullie wat meer informatie kregen dat het duidelijker zal worden
en de RDW die vestrekt de gegevens alleen aan bedrijfen en dat wordt bijgehouden welke bedrijfen welke gegevens hebben gekregen en alle bedrijven willen 1 ding en dat is een auto kopen mensen
en ik las ergens dat iemand een t4 te koop had
je had je ding al gezegd en alles is duidelijk

Alleen je volgende topic neigt veel naar reclame maken voor jullie bedrijf en dat mag niet (zie huisregels)

Ik zie het door de vingers, maar ik gooi deze topic nu op slot
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
Gesloten