Die heb Geert toch al wel hoor, ze zijn alleen nog niet gespoten
Kga die samen met de deurgrepen en de achterbumper laten lakken, die zouden eens opnieuw geakt mogen worden, nu nog even de tijd vinden om die te demonteren maar vermist ik alleen werk kan ik maar aan één wagen te gelijk verder doen hé
mooi, die ombouw naar het 2010 model.
moest de mijne vooraan ooit kapot gereden worden denk ik mij ook aan een ombouw te wagen.
maar de mijne blijft wel een dagelijkse wagen,
buiten een verlaging binnenkort en velgen steek ik meer tijd en geld in een ander projectje.
gebruikt gij uw T5 zo om mee te werken ? aangezien er ladders opliggen ??
ik heb mijn vorige auto (cleaned Astra G) speciaal weg gedaan omdat em
niet meer dagelijks durfde te gebruiken...
Tim's Caravelle:
Caravelle -> Multivan ombouw in progress
06 T5 Black
Multivan bumpers
2.5 5cyl TDI+
TsX schreef:mooi, die ombouw naar het 2010 model.
moest de mijne vooraan ooit kapot gereden worden denk ik mij ook aan een ombouw te wagen.
maar de mijne blijft wel een dagelijkse wagen,
buiten een verlaging binnenkort en velgen steek ik meer tijd en geld in een ander projectje.
gebruikt gij uw T5 zo om mee te werken ? aangezien er ladders opliggen ??
ik heb mijn vorige auto (cleaned Astra G) speciaal weg gedaan omdat em
niet meer dagelijks durfde te gebruiken...
Den T5 wordt dagelijks gebruikt om mee te gaan werken, daar is hij ook voor aangekocht, in het WE het ik twee andere wagens om mee te rijden hé, normaal doe ik niet echt meetings met de bus maar de echte VW(VAG) evenementen mag hij niet ontbreken hé, persoonlijk vind ik ook het niveau dat de bus nu heeft soms een stuk hoger dan wat de gemiddelde tuningwagen heeft, niet allemaal natuurlijk, bij mij draait alles om dezelfde stijl, OEM+, dwz originele looks, dikke velgen en een stevige verlaging
de geert schreef:
Den T5 wordt dagelijks gebruikt om mee te gaan werken, daar is hij ook voor aangekocht, in het WE het ik twee andere wagens om mee te rijden hé, normaal doe ik niet echt meetings met de bus maar de echte VW(VAG) evenementen mag hij niet ontbreken hé,
amai, ik verwonder u om de auto in deze staat dagelijks als werkauto te (durven) gebruik
de geert schreef:
persoonlijk vind ik ook het niveau dat de bus nu heeft soms een stuk hoger dan wat de gemiddelde tuningwagen heeft, niet allemaal natuurlijk, bij mij draait alles om dezelfde stijl, OEM+, dwz originele looks, dikke velgen en een stevige verlaging
:zodenkikerookover
niks mooier dan dat, veel beter dan bvb een honda civic'ske met een vleugel waar een vliegtuig jaloer op is
Tim's Caravelle:
Caravelle -> Multivan ombouw in progress
06 T5 Black
Multivan bumpers
2.5 5cyl TDI+
Spiegels van het nieuwe model zijn ook aangekomen, vandaag afgegeven bij de spuiter en als het goed is zouden deze der volgende week ook opzitten
ook het Pioneer multimedia systeem zal plaats moeten ruimen voor een originele VW navigatie, de 510-RNS uit een touareg, deze zal beter passen in het multivan dash
TsX schreef:en hoe is het zicht door die nieuwe spiegels ?
beter of slechter ?
zitten er ook aspherische kanten op het glas ?
Beter zicht weet ik nog niet, heb der nog gene meter mee gereden, aspherische kanten, nog nooit van gehoord, is dat gevaarlijk
Grtz Geert
Dat is dat gebogen stukje in het spiegelglas..
Wat deze klus wel plug and play qua electrische verstelling?
Ook verwarmd en electrisch inklapbaar, Geert ?
Mastodont schreef:
Dat is dat gebogen stukje in het spiegelglas..
Wat deze klus wel plug and play qua electrische verstelling?
Ook verwarmd en electrisch inklapbaar, Geert ?
Ik vind 'm mooi!!!
Grt Mastodont
Ha, dat wil dat zeggen, ben niet echt de man van moeilijke woorden
Alles was plug and play, alleen bij de bestuurderskant is boven-onder en links -rechts omgewisseld
alles werkt alleen was mijn T5 niet voorzien van inklapbare spiegels, ik heb me nu daarvoor de schakkelaar voor besteld en klappen ze dan nog niet in moet ik blijkbaar de raam-mechanismes zoeken uit een multivan of eentje die wel inklapbare spiegels had, ooit zullen ze inklappen, elektrisch bedoel ik dan hé