Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

motor weer eens uit de bus

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: motor weer eens uit de bus

Bericht door Roger B. (11)61 »

als dat met die multivan allemaal doorgaat en geen oplichter blijkt (prijs is aan de lage kant, maar verhaal dat ie verteld plausibel) dan heb ik volgende week maandag een andere T4, en dan gaat deze er uit, waarschijnlijk in delen, maar zou leuk zijn als ik de motor als 1 deel kon verkopen.......

beide motoren hebben MAHLE zuigers, beide zijn 80.96, een deel van de getallen die er op staan zijn gelijk, andere getallen niet. (ook per motor niet) die van mijn motor staat een datum eind 95 in, in die andere een datum halverwege 97........ Lijken me beide te oud om TOEN al vervangen te zijn (TDI is pas vanaf 96 leverbaar)
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: motor weer eens uit de bus

Bericht door bartt4 »

dan zullen er toch verschillende types zijn geweest denk ik. een horen bij een revisie bedrijf. hoop dat je snel een nette bus weer hebt. na zoveel ellende is de los er wel eens af. weet er alles van. ook 3 keer moter wissel in 3 maand haha. maar tot nu toe verder probleemloos nu. gaat aardig richting 4 ton nu de teller.
RUBBEREXPRESS
Plaats reactie