Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Renovatie van de Multivan ( up )

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Renovatie van de Multivan gestart ( 2e update en finale

Bericht door Jurgen VH »

Uw busje ziet er echt wel top uit Kurt dat laat deze foto echt wel zien :knipoog
Gebruikersavatar
Jeroen T5 204
Berichten: 3455
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
Locatie: Vroomshoop (VCDS)
Contacteer:

Re: Renovatie van de Multivan gestart ( 2e update en finale

Bericht door Jeroen T5 204 »

Die is echt opgeknapt, lijkt wel nieuw :ie
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
Gebruikersavatar
kurt&oxana
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 dec 2009, 22:03
Locatie: Zelzate (Oost-vlaanderen)

Re: Renovatie van de Multivan gestart ( 2e update en finale

Bericht door kurt&oxana »

vorige maand de hendel voor de cruise control gevonden bij Pascal 141 :toppie , en Peter (multivan generation )geeft deze dan maar direkt geaktiveerd :yes ,en diezelfde periode ook een draaiplateau voor de passagierszetel gescoord ( met dank aan matje voor de levering ) , vorige week de middenconsole waar ik al tijdje naar op zoek was , ook geplaatst (ook dankzij Pascal en Matje ), Oskar was de leverancier voor het doseerpompje van de eberspacher , dus deze werkt nu ook perfekt :toppie en nu denken wat we daarna nog kunnen gaan doen aan mijn favoriete speelgoed , ondertussen zijn de Angel eyes koplampen (met zwarte achtergrond ) ook besteld :T44EVER
T4 Multivan 2.5 TDI
jaccomega
Berichten: 288
Lid geworden op: 22 jul 2011, 14:06
Locatie: Krabbendijke zuidwest

Re: Renovatie van de Multivan gestart ( 3e update )

Bericht door jaccomega »

Mooie bus!! waar hebben je de bumperverdikking vandaan, zoekt die al een poosje voor 2 deuren. maar zie je meer voor klep.
Gebruikersavatar
kurt&oxana
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 dec 2009, 22:03
Locatie: Zelzate (Oost-vlaanderen)

Re: Renovatie van de Multivan gestart ( 3e update )

Bericht door kurt&oxana »

jaccomega schreef:Mooie bus!! waar hebben je de bumperverdikking vandaan, zoekt die al een poosje voor 2 deuren. maar zie je meer voor klep.
dank u wel , en de bumperverdikking voor 2 deuren zal niet bestaan , tenzij je de achterdeuren nooit open doet , de kofferspoiler die er op staat , bestaat wel voor 2 deuren
T4 Multivan 2.5 TDI
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Renovatie van de Multivan gestart ( 3e update )

Bericht door Jurgen VH »

Hey Kurt die angel eyes zal hem zeker heel goed staan :knipoog Ik heb nogtans al een bumperverdikking gezien op 2 deuren, mss was deze zelf aangepast :knipoog op zich zaag je hem in 2 en polyester je de 2 kanten dicht voor je hem erop plakt (lijkt me op zich niet zo'n zwaar klusje maar een proper klusje is het zeker niet :lach )
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Renovatie van de Multivan gestart ( 3e update )

Bericht door Jurgen VH »

Gevonden bumper verdikking op een 2 deurs, is wel bij een foto van een spoiler. Mss deze firma is contacteren http://www.rtuning.nl/producten.htm" onclick="window.open(this.href);return false; :knipoog staat onder VW T4 en dan op de derde pagina "VW T4 Spoiler Max V2"
jaccomega
Berichten: 288
Lid geworden op: 22 jul 2011, 14:06
Locatie: Krabbendijke zuidwest

Re: Renovatie van de Multivan gestart ( 3e update )

Bericht door jaccomega »

Jurgen VH schreef:Gevonden bumper verdikking op een 2 deurs, is wel bij een foto van een spoiler. Mss deze firma is contacteren http://www.rtuning.nl/producten.htm" onclick="window.open(this.href);return false; :knipoog staat onder VW T4 en dan op de derde pagina "VW T4 Spoiler Max V2"

thanx :yes worden net wit geleverd, heb er liefst direct van zwart kunstof net als m`n bumper.
Gebruikersavatar
kurt&oxana
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 dec 2009, 22:03
Locatie: Zelzate (Oost-vlaanderen)

Re: Renovatie van de Multivan gestart ( 3e update )

Bericht door kurt&oxana »

jaccomega schreef:
Jurgen VH schreef:Gevonden bumper verdikking op een 2 deurs, is wel bij een foto van een spoiler. Mss deze firma is contacteren http://www.rtuning.nl/producten.htm" onclick="window.open(this.href);return false; :knipoog staat onder VW T4 en dan op de derde pagina "VW T4 Spoiler Max V2"

thanx :yes worden net wit geleverd, heb er liefst direct van zwart kunstof net als m`n bumper.
die stukken zijn nagenoeg allemaal van polyester , er zal bijna zeker nog wat schuurwerk aan zijn , en altijd goed kontroleren op putjes in de polyester , deze zeker repareren want dat is een zwakke plek in de polyester
T4 Multivan 2.5 TDI
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Renovatie van de Multivan gestart ( 3e update )

Bericht door Jurgen VH »

jaccomega schreef:
Jurgen VH schreef:Gevonden bumper verdikking op een 2 deurs, is wel bij een foto van een spoiler. Mss deze firma is contacteren http://www.rtuning.nl/producten.htm" onclick="window.open(this.href);return false; :knipoog staat onder VW T4 en dan op de derde pagina "VW T4 Spoiler Max V2"

thanx :yes worden net wit geleverd, heb er liefst direct van zwart kunstof net als m`n bumper.
:toppie
Gebruikersavatar
kurt&oxana
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 dec 2009, 22:03
Locatie: Zelzate (Oost-vlaanderen)

Re: Renovatie van de Multivan gestart ( 3e update )

Bericht door kurt&oxana »

ik was namelijk al een tijdje aan het denken en zoeken wat ik nog aan mijn :driveT4 wilde doen , een van de dingen was een striping of dergelijk voor op de zijkant onderaan , gisteren kwam ik deze tegen op Ebay en maar direkt besteld ook :nuts

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl ... 344wt_1139" onclick="window.open(this.href);return false;
T4 Multivan 2.5 TDI
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Renovatie van de Multivan gestart ( 3e update )

Bericht door Jurgen VH »

kurt&oxana schreef:ik was namelijk al een tijdje aan het denken en zoeken wat ik nog aan mijn :driveT4 wilde doen , een van de dingen was een striping of dergelijk voor op de zijkant onderaan , gisteren kwam ik deze tegen op Ebay en maar direkt besteld ook :nuts

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl ... 344wt_1139" onclick="window.open(this.href);return false;
:toppie welke kleur heb je gekozen Kurt ?
Gebruikersavatar
heartbeat
Berichten: 1287
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:20
Locatie: Schiedam

Re: Renovatie van de Multivan gestart ( 3e update )

Bericht door heartbeat »

He Kurt heb je toevallig ook foto's hoe die binnenkant van die bumper verdikker er uit ziet
ik heb laatst er een overgenomen maar er zit geen beschrijving en montage matriaal bij
hij heeft alleen een opstaande kant van de verdikker maar daar kan je hem niet mee vast kitten
misschien kan ik bij die van jouw zien hoe deze gemoteerd zit dan kan ik het evt namaken om te monteren

zo top zijn grt rob

ps je heb een top bussie
Rob & Lize
Gebruikersavatar
kurt&oxana
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 dec 2009, 22:03
Locatie: Zelzate (Oost-vlaanderen)

Re: Renovatie van de Multivan gestart ( 3e update )

Bericht door kurt&oxana »

Jurgen VH schreef:
kurt&oxana schreef:ik was namelijk al een tijdje aan het denken en zoeken wat ik nog aan mijn :driveT4 wilde doen , een van de dingen was een striping of dergelijk voor op de zijkant onderaan , gisteren kwam ik deze tegen op Ebay en maar direkt besteld ook :nuts

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl ... 344wt_1139" onclick="window.open(this.href);return false;
:toppie welke kleur heb je gekozen Kurt ?
mat zwart , vindt ik het beste , de stijlen tussen de ramen worden ook weer terug in het zwart gestoken ( nadat hij opgeschuurd en gepolierd is :nuts ), dan breekt dat groen ook een beetje
T4 Multivan 2.5 TDI
Gebruikersavatar
kurt&oxana
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 dec 2009, 22:03
Locatie: Zelzate (Oost-vlaanderen)

Re: Renovatie van de Multivan gestart ( 3e update )

Bericht door kurt&oxana »

heartbeat schreef:He Kurt heb je toevallig ook foto's hoe die binnenkant van die bumper verdikker er uit ziet
ik heb laatst er een overgenomen maar er zit geen beschrijving en montage matriaal bij
hij heeft alleen een opstaande kant van de verdikker maar daar kan je hem niet mee vast kitten
misschien kan ik bij die van jouw zien hoe deze gemoteerd zit dan kan ik het evt namaken om te monteren

zo top zijn grt rob

ps je heb een top bussie
aan de binnenkant zit rondom een rand van ongeveer 1.5 a 2 cm , dan hebben we hem vastgezet met krachtlijm (tec 7 of iets dergelijk ) , en ook langs de binnenkant van de koffer nog enkele zelftappende schroeven erin gezet , de pasvorm was namelijk niet perfekt , waarschijnlijk zit er bij jou ook nog een stuk bovenop van ongeveer 40 cm , zogezegd voor de nummerplaat , daar heb ik meteen de slijpschijf ingezet en dit stuk ook naar binnen gezet (voor de sterkte , en tegen het doorbuigen )
enne Rob bedankt voor het compliment :toppie
als ik ergens mee kan helpen moet je het maar vragen hoor
T4 Multivan 2.5 TDI
Plaats reactie