Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T5 ook verkeerde software

vragen over de T5
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10826
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: T5 ook verkeerde software

Bericht door Pascal-141 »

Marco B. schreef:Heb al contact gehad met pon mijn bus van jullie gekocht en betaald ik bepaal is de stelling. Wil geen software update. Heb antwoord gehad je kan checken op site vw of je auto erbij zit middels chassisnummer. de oer ea189 motor 2.5 nog niet. Waarom wil ik het niet egr dicht roetfilter weg gechip tuned kortom dat gaat dan verloren. Juridisch is er ook geen probleem ik betaal 25% bijtelling hoogste tarief dat is het enige waar ze je op kunnen pakken als je bijvoorbeeld 14% betaald dan naheffing naar 25%. En het hoogste tarief is dacht ik volgend jaar 25% > (groter) dan 106 Gr/km. De mijn is altijd groter geweest kilo mag ook zeg maar is ook groter als 106
Aldus advocaat. volgens mijn zijn alle diesel bussen vw 25%. Bijtelling. De APK is bepalend voor uitstoot test aldus technische verkeersinspectie die
Mijn vw heeft onderzocht in grote controle gekeurd is voor hun de kous af. Echter pon begreep mijn bezorgdheid en zijden dus ook of de software update een verplicht karakter gaat krijgen konden ze niets over zeggen afhankelijk wat overheid wil vingers crost zeg maar anders moet er eea terug gemonteerd worden heb het gelukkig bewaard. Maar dan zijn er wel hoop ziek weg tunning.
Het betreft hier alleen de EA189 type motoren , dat zijn de 2.0 4 cilinders . De oude 2.5 R5 motor heeft daar niks mee te maken .
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Gebruikersavatar
Oviivo
Berichten: 2365
Lid geworden op: 15 aug 2012, 14:43

Re: T5 ook verkeerde software

Bericht door Oviivo »

Marco B. schreef:Heb al contact gehad met pon mijn bus van jullie gekocht en betaald ik bepaal is de stelling. Wil geen software update. Heb antwoord gehad je kan checken op site vw of je auto erbij zit middels chassisnummer. de oer ea189 motor 2.5 nog niet. Waarom wil ik het niet egr dicht roetfilter weg gechip tuned kortom dat gaat dan verloren. Juridisch is er ook geen probleem ik betaal 25% bijtelling hoogste tarief dat is het enige waar ze je op kunnen pakken als je bijvoorbeeld 14% betaald dan naheffing naar 25%. En het hoogste tarief is dacht ik volgend jaar 25% > (groter) dan 106 Gr/km. De mijn is altijd groter geweest kilo mag ook zeg maar is ook groter als 106
Aldus advocaat. volgens mijn zijn alle diesel bussen vw 25%. Bijtelling. De APK is bepalend voor uitstoot test aldus technische verkeersinspectie die
Mijn vw heeft onderzocht in grote controle gekeurd is voor hun de kous af. Echter pon begreep mijn bezorgdheid en zijden dus ook of de software update een verplicht karakter gaat krijgen konden ze niets over zeggen afhankelijk wat overheid wil vingers crost zeg maar anders moet er eea terug gemonteerd worden heb het gelukkig bewaard. Maar dan zijn er wel hoop ziek weg tunning.
Poeh, veel tekst.
Je punt is dus dat je zelf wil kiezen voor een eventuele software update?
Dat bepaald PON niet, denk ik. Zij worden eventueel verplicht door de lokale of Europese regering, ben ik bang. Die verplichting zal eigenlijk om geld draaien, maar met zo'n update komen ze er wellicht onderuit.
VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
Plaats reactie