Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Garages in België

vragen over de T4
Lievelot

Re: Garages in België

Bericht door Lievelot »

Hoi,

Ik heb een vw t4 net aangekocht bij multi-campers in wageningen en afgelopen weken eerste reisje in bretagne gemaakt. Helaas heeft de koelbox het opgegeven, net natuurlijk op een warme dag én nadat we er een heerlijke gerijpte grote blok kaas hadden ingezet, souvenir voor thuisblijvers ..
heerlijke geur in de auto :) :) Maar goed, nu dus ook op zoek naar garage die me daarbij kan helpen, heel graag het adresje in Heist-Op-den-berg, is niet ver van me vandaan.. Dank bij voorbaat.
Pascal-141

Bericht door Pascal-141 »

Lievelot schreef: 29 jun 2025, 16:32 Hoi,

Ik heb een vw t4 net aangekocht bij multi-campers in wageningen en afgelopen weken eerste reisje in bretagne gemaakt. Helaas heeft de koelbox het opgegeven, net natuurlijk op een warme dag én nadat we er een heerlijke gerijpte grote blok kaas hadden ingezet, souvenir voor thuisblijvers ..
heerlijke geur in de auto :) :) Maar goed, nu dus ook op zoek naar garage die me daarbij kan helpen, heel graag het adresje in Heist-Op-den-berg, is niet ver van me vandaan.. Dank bij voorbaat.
Helaas , de garage in Heist op den Berg doet alleen mechanische herstellingen , ze werken niet aan campergerelateerde items (zoals de koelkast)

Voor je koelkast kan je eventueel HenkK eens contacteren van op het forum hier
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Lievelot

Bericht door Lievelot »

Dankjewel voor de reactie! Ik ga HenkK zeker contacteren, ivm koelkast. Zou toch graag ook het adres van de garage in Heist opden berg krijgen, ivm toekomstig onderhoud. Volgend jaar sta ik voor nieuwe distributieriem, dus graag in goed vertrouwen.
Multivan Generation
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

Heb je geen garantie meer bij Multicampers?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Pascal-141

Bericht door Pascal-141 »

Lievelot schreef: 29 jun 2025, 19:28 Dankjewel voor de reactie! Ik ga HenkK zeker contacteren, ivm koelkast. Zou toch graag ook het adres van de garage in Heist opden berg krijgen, ivm toekomstig onderhoud. Volgend jaar sta ik voor nieuwe distributieriem, dus graag in goed vertrouwen.
je hebt PB
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
vdc

Bericht door vdc »

Hallo,

wegens omstandigheden heeft mijn T4 California een jaar buitengestaan en sindsdien allerlei kleine maar vervelende probleempjes.
Het blijkt aartsmoeilijk om een garage te vinden waar ze graag en goed aan oudere modellen sleutelen ... vandaar had ik ook graag dat adres van die garage in Heist op den Berg gehad.

alvast bedankt!
Plaats reactie