Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Sima Velgen, sterk genoeg voor T4?

vragen over de T4
Gebruikersavatar
TommyM
Berichten: 54
Lid geworden op: 25 mar 2019, 11:56
Locatie: Limburg Belgiė

Re: Sima Velgen, sterk genoeg voor T4?

Bericht door TommyM »

krekwakwol schreef: 10 jan 2022, 20:21 Zie het als een leermoment, de volgende keer ga je het vast andersom doen :knipoog
Dat denk ik ook ja :yes een tijd geleden vertelde iemand me dat de velgen niet uitmaakten, daarom is dit kunnen gebeuren.
achteraf bekeken denk ik dat hij het over stalen velgen had, of hij bedoelde dat ze in België dit niet controleren of hij wist van niks :)

Bedankt voor de hulp en info!!
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10818
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: Sima Velgen, sterk genoeg voor T4?

Bericht door Pascal-141 »

TommyM schreef: 11 jan 2022, 06:58
krekwakwol schreef: 10 jan 2022, 20:21 Zie het als een leermoment, de volgende keer ga je het vast andersom doen :knipoog
Dat denk ik ook ja :yes een tijd geleden vertelde iemand me dat de velgen niet uitmaakten, daarom is dit kunnen gebeuren.
achteraf bekeken denk ik dat hij het over stalen velgen had, of hij bedoelde dat ze in België dit niet controleren of hij wist van niks :)

Bedankt voor de hulp en info!!
Hangt er allemaal vanaf natuurlijk . Zoals je zelf al zegt dat je er nooit echt gewicht gaat in laden , dan zal die 65kg/velg geen probleem zijn .
Ik heb al +20 jaar met T4 rondgereden en heel veel km's gereden (en héél vaak met zware aanhangers erachter) en ik heb daarvan nooit met originele velgen gereden (tenzij om naar de keuring te gaan) , ik heb met heel veel sets alu velgen gereden (wel steeds kwalitatieve velgen ) en heb nooit een probleem gehad , en zelf nooit een velg krom gereden.
20180512_082514.jpg
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Plaats reactie