ik ben ook geïnteresseerd in een USB stick versie want ik heb geen PCs met DVD speler (meer).Freds schreef: 12 dec 2024, 09:47 Ik ben ook geïnteresseerd. Maar waarom niet meteen op een sticky (usb) zetten nu als ie toch opnieuw moet worden gemaakt? Doe ik graag hoor, maar eerst moeten de corrupte bestanden weer worden gerepareerd.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Weetjewel DVD
Re: Weetjewel DVD
Carthago camper 'Puffin'
T4 2.5 TDI, 1999
T4 2.5 TDI, 1999
Wat een leuk initiatief!!
Ik ben bijzonder geïnteresseerd, was vroeger geen goed student, maar sinds ik mijn interesses heb gevonden gaat het vanzelf. Heerlijk! Kom naar door met die dvd.
Waar is die?
Pendrive of bestandje mag ook!
Dank!
Ik ben bijzonder geïnteresseerd, was vroeger geen goed student, maar sinds ik mijn interesses heb gevonden gaat het vanzelf. Heerlijk! Kom naar door met die dvd.
Waar is die?
Pendrive of bestandje mag ook!
Dank!
T4 Syncro is my game
Ook mij lijkt die informatie wel heel handig om in huis te hebben. Dus als er wat beschikbaar is, dan graag.
Sybrand
Sybrand
- krekwakwol
De DVD zal minder worden en niet iedereen heeft meer een DVD speler, misschien kunnen de bestanden in een mapje en via een mail doorgestuurd worden.
Maar de laatste waarvan bekend is dat die hem heeft is lid JPVE.
Ik zal Henk vragen of hij het nieuwe/andere topic met dezelfde naam wil verwijderen om verwarring te voorkomen en dan hier gewoon verder gaan.
Ik zal Henk vragen of hij het nieuwe/andere topic met dezelfde naam wil verwijderen om verwarring te voorkomen en dan hier gewoon verder gaan.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Tja..krekwakwol schreef: 15 jun 2025, 09:03 De DVD zal minder worden en niet iedereen heeft meer een DVD speler, misschien kunnen de bestanden in een mapje en via een mail doorgestuurd worden.
wat ik begrijp van de situatie is dat er nogal wat mensen de bestanden ergens moeten hebben opgeslagen en er vervolgens niemand mee verder helpen..
T4 Syncro is my game
- krekwakwol
Hans, daar gaat het niet om, maar als er meerdere topics over het zelfde ding gaan, wordt het toch onoverzichtelijk op dit forum.Het is geen kwestie van onwil.
Maar het was de bedoeling van die DVD om hem te laten roeleren onder de weetjewellers en dus even kijken wie hem het laasts ontvangen heeft, even een Pb te sturen en op het forum aan te geven waar hij heen is gegaan, dit voor de volgende liefhebber.
Dus je mag erzelf iets voor doen.
Maar als ik terug ben van vakantie wil ik wel op.mijn laptop voor je kijken of ik de bestanden aan je kan doorsturen
Maar het was de bedoeling van die DVD om hem te laten roeleren onder de weetjewellers en dus even kijken wie hem het laasts ontvangen heeft, even een Pb te sturen en op het forum aan te geven waar hij heen is gegaan, dit voor de volgende liefhebber.
Dus je mag erzelf iets voor doen.
Maar als ik terug ben van vakantie wil ik wel op.mijn laptop voor je kijken of ik de bestanden aan je kan doorsturen
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Ik begrijp het principe en was ook meteen enthousiast, maar uiteindelijk gaat het toch om de bestanden.
T4 Syncro is my game
- krekwakwol
Hans, de DVD is als laatste naar JPVE gegaan, als je hem even een pb stuurt zou hij hem naar je op kunnen sturen.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Hoi Arnold, ja tweemaal gedaan, laatste keer 1 Juli en nog geen reactie gekregen. Hij zou 9 mei voor het laatst ingelogd hebben. We wachten dus nog maar even rustig af.krekwakwol schreef: 30 jun 2025, 21:49 Hans, de DVD is als laatste naar JPVE gegaan, als je hem even een pb stuurt zou hij hem naar je op kunnen sturen.
T4 Syncro is my game
Hij is er met de buit vandoor, met noorderzon vertrokken. Sinds 9 mei heeft hij niet meer ingelogd. Ik hoop maar dat het niets ernstigs is en dat hij lekker op reis is.Hansindia schreef: 12 jul 2025, 08:40Hoi Arnold, ja tweemaal gedaan, laatste keer 1 Juli en nog geen reactie gekregen. Hij zou 9 mei voor het laatst ingelogd hebben. We wachten dus nog maar even rustig af.krekwakwol schreef: 30 jun 2025, 21:49 Hans, de DVD is als laatste naar JPVE gegaan, als je hem even een pb stuurt zou hij hem naar je op kunnen sturen.
T4 Syncro is my game
Op pagina 2 van dit draadje staan de volledige adresgegevens van JPVE met mailadres en telefoonnummer. Mailen of bellen, of desnoods een briefje sturen is misschien beter want het lijkt of hij niet meer op het forum kijkt en dan ziet hij ook geen PB.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
SORRY MENSEN IK DACHT DAT HET GOED WAS GEGAAN !!!
Ik heb even de DVD ’s klaar gelegd voor verzending.
Toen ik ze heb ontvangen ben ik aan het werk gegaan om er wat lijn in te brengen.
Ook heb ik een hoeveelheid van mijn verzamelde VW informatie toegevoegd.
De twee aan mij verstuurde DVD’ s WJW en WJW2 zijn nog geheel origineel.
De door mij gemaakte DVD, VAG & Techniek 2025, bevat alle informatie van de originele WJW DVD’ s
maar wat meer gestroomlijnd.
Zo heb ik dubbele informatie verwijderd en de gescande bestanden recht en op maat gemaakt.
Op deze derde DVD staan ook de toegevoegde technische mappen en meer wetenswaardigheden.
Volgens mij een verbetering !
Ik verneem naar wie ik ze moet versturen.
Met Vriendelijke Groet JPVE
Ik heb even de DVD ’s klaar gelegd voor verzending.
Toen ik ze heb ontvangen ben ik aan het werk gegaan om er wat lijn in te brengen.
Ook heb ik een hoeveelheid van mijn verzamelde VW informatie toegevoegd.
De twee aan mij verstuurde DVD’ s WJW en WJW2 zijn nog geheel origineel.
De door mij gemaakte DVD, VAG & Techniek 2025, bevat alle informatie van de originele WJW DVD’ s
maar wat meer gestroomlijnd.
Zo heb ik dubbele informatie verwijderd en de gescande bestanden recht en op maat gemaakt.
Op deze derde DVD staan ook de toegevoegde technische mappen en meer wetenswaardigheden.
Volgens mij een verbetering !
Ik verneem naar wie ik ze moet versturen.
Met Vriendelijke Groet JPVE
Is het ook mogelijk om de info via We Send It oid te versturen? Ik heb geen DVD speler meer in mijn laptop.
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
- soraxroxas
- Contacteer:
Misschien een rare vraag. Maar staan er vertrouwelijke dingen op de DVD's die niet rechtstreeks gedeeld mogen worden?
Zoniet, zat ik de denken om deze DVD's te archieveren op bijv the internet archive, zodat iedereen er wat aan heeft. Of hebben mensen hier bezwaar op?
Mijn huidige laptop heeft nu ook geen opticaldrive meer, maar een reserve pc nog wel.
Ik kan de DVD's ook archieveren tot iso bestanden
Zoniet, zat ik de denken om deze DVD's te archieveren op bijv the internet archive, zodat iedereen er wat aan heeft. Of hebben mensen hier bezwaar op?
Mijn huidige laptop heeft nu ook geen opticaldrive meer, maar een reserve pc nog wel.
Ik kan de DVD's ook archieveren tot iso bestanden
T4 liefhebber. Heeft nog geen rijbewijs. Meelezer op dit forum
Ik heb eventueel de door mij samen gestelde DVD welke alle WJW - WJW2 en VAG & Techniek 2025 bestanden bevat op een USB stick gezet.
Dus dubbel bestanden zijn verwijderd gescande pagina's recht gezet en naar PDF geconverteerd. Daarbij heb ik ook een hoeveelheid eigen verzamelde informatie er op gezet.
Laat maar weten naar wie, waar en wat heen moet. Ik verstuur dan alles wat ik heb ook de oorspronkelijke, door mij ooit ontvangen, WJW DVD' s
Dus dubbel bestanden zijn verwijderd gescande pagina's recht gezet en naar PDF geconverteerd. Daarbij heb ik ook een hoeveelheid eigen verzamelde informatie er op gezet.
Laat maar weten naar wie, waar en wat heen moet. Ik verstuur dan alles wat ik heb ook de oorspronkelijke, door mij ooit ontvangen, WJW DVD' s