Ik heb voor een 5E gekozen omdat die blokken dus ongelooflijk betrouwbaar zijn , en een heel mooi vermogen en koppel verdeling hebben over zowat het hele toerentalbereik , of je nou 2500tr draait ,of 6500tr/min die 5E gaat er altijd voor . Ik heb die blokken vroeger ook gereden (zowel op de weg als in de autocross )en nooit problemen mee gehad. En dat geluid dat een 5E produceerd met aangepaste uitlaat : lekker lekker !
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
''tunen" van een t4 2,5L benzine??
- Pascal-141
- Berichten: 10818
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
- Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel
Re: ''tunen" van een t4 2,5L benzine??
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper