Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

En hier is die dan de nieuwe T5

vragen over de T5
Gebruikersavatar
Jeroen T5 204
Berichten: 3455
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
Locatie: Vroomshoop (VCDS)
Contacteer:

Re: En hier is die dan de nieuwe T5

Bericht door Jeroen T5 204 »

Harry 341 schreef:Leuk,zo'n dubbele topic..... :bonk
Deze loopt al langer Harry....
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
mafrada
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 jan 2009, 19:54

Re: En hier is die dan de nieuwe T5

Bericht door mafrada »

henkiepenkie schreef:
mannen,
vergeet 1 ding niet,
je moet hem niet kopen,,,, je mag hem kopen.
als je vind dat ie zijn geld niet waard is, laat je hem toch lekker staan? :toppie
je hebt er de vrijheid voor hoor.
er zijn ook andere busjes te koop, voor minder, doe je dat toch lekker?? heb je wel zin in een "dure" t5, nou dan koop je hem, en wees er dan blij mee.
we zijn een beetje te veel/snel verwent.
henkie[/quote]

Ja weet ik en daarom rijd ik er ook een. !!! alleen mag ik vinden dan het dashboard iets minder van plastic mag zijn ,toch ??
Daarnaast ging het erover dat als er zoveel geld voor een ''bus'' betaald wordt, dat die meneer dan liever een BMW zou rijden ...... een daar ben ik het helemaal niet mee eens ..... mijn ''bus'' vind ik geweldig. snap niet wat iemand op deze site doet als hij liever in een BMW zou rijden !!

Tiyuvi schreef:Het ging hier toch over een nieuwe T5?
Weet iemand inmiddels al iets meer over de onderhuidse verbeteringen...
Ik las ergens iemand iets in het forum over een biturbo iets roepen, lijkt me tien x interessanter dan
BPM + en aftrek hier en het plastic dashboard nu en verder appels met peren vergelijken... :yes
Ja dat is't leven he, het is niet alleen maar leuk, soms moet je ook een iets melden over minder leuke dingen, en dat zijn de kosten. Denk dat als er geen BTW en BPM aftrek zou zijn dat er ineens heel veel minder ''busjes'' zouden rond rijden !!! het zou wel 1 voordeel hebben, dan heb je op deze site echt alleen maar liefhebbers/ fans van VW DE BUS !!!
Multivan Generation schreef:"Dan kost de bus nog maar 40000 euro".

Vind ik nog heel veel geld... of ben ik de enige?
Ik ook heel veel geld waarvoor we heel veel uurtjes moeten werken maar wel even naar de strekking van het verhaal blijven.
verdedigde alleen maar waarom je nog sneller voor een ''Bus'' zou kiezen dan voor een B(boeren)M(mest)W(wagen).

Genoeg gezeurd, (want dat willen we hier niet) ik vind de nieuwe facelift gewoon mooi!!! keurige opvolger van de huidige en als hij blijft zoals hij is wordt dit gewoon mijn volgende (alleen jammer van die 4 cil. ipv 5, en van die knipperlichten op het zij scherm, HAHAHAHA, NEE NEE is een grapje, geeft alleen maar aan dat of het nou over de BPM gaat of niet, we zoeken gewoon om over dingen te zeuren)

HIJ is mooi !!
Plaats reactie