Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
schade herstel tips/hulp gevraagd
- Pascal-141
- Berichten: 10818
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
- Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel
Re: schade herstel tips/hulp gevraagd
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Re: schade herstel tips/hulp gevraagd
Ziet er alweer goed uit.....komt echt weer goed!
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Re: schade herstel tips/hulp gevraagd
Gelukkig, de schade is weer hersteld, kleur verschil is nihil het enige wat opvalt is het glans verschil, maar dat word voor mezelf.
Op het werk hebben we een poetsmachine met sponsen en vachten dus daar kan ik mee aan de slag.
Als je het niet weet valt het je niet op :)
Het enige waar we maar niet uit kwamen was de nieuwe schuifdeur, deze moet ik harde dicht schuiven dan eerst anders valt hij (van buitenaf gezien) links boven niet dicht.
Iemand tips hiervoor ???
Ook de roest rondom de voorruit is verwijderd, hier heb ik nog geen foto's van. Het valt eigenlijk ook niet op behalve dan dat er geen lelijke puisten meer zitten.
Om de ruiten zijn nieuwe rubbers gekomen via autotaalglas (voor de helft van de prijs van de dealer, bedankt voor de tip Peter multivan)
Op het werk hebben we een poetsmachine met sponsen en vachten dus daar kan ik mee aan de slag.
Als je het niet weet valt het je niet op :)
Het enige waar we maar niet uit kwamen was de nieuwe schuifdeur, deze moet ik harde dicht schuiven dan eerst anders valt hij (van buitenaf gezien) links boven niet dicht.
Iemand tips hiervoor ???
Ook de roest rondom de voorruit is verwijderd, hier heb ik nog geen foto's van. Het valt eigenlijk ook niet op behalve dan dat er geen lelijke puisten meer zitten.
Om de ruiten zijn nieuwe rubbers gekomen via autotaalglas (voor de helft van de prijs van de dealer, bedankt voor de tip Peter multivan)
2.5 TDI 102pk bj 2003 --》in ombouw fase naar camper
- Multivan Generation
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: schade herstel tips/hulp gevraagd
Netjes opgelost ... de dingen gebeuren. Dat hou je niet tegen.
Maar (bonus ) nu zijn je raamranden van de vooruit in ieder geval weer helemaal 100%
Hoe is het met de binnenkant?
ohh had nog niet bij projecten gekeken ... nu dus wel ...
Ook netjes ...
Odorf
Maar (bonus ) nu zijn je raamranden van de vooruit in ieder geval weer helemaal 100%
Hoe is het met de binnenkant?
ohh had nog niet bij projecten gekeken ... nu dus wel ...
Ook netjes ...
Odorf
Re: schade herstel tips/hulp gevraagd
Pffff poetsen daar zal ik maar een lang weekend voor uit trekken :)
Er zijn heel wat dingen mooier op geworden en de roest rondom de voorruit zat al sinds de aankoop in mijn kop maar het ook uit laten voeren is een 2de.
Nu weer verder met het interieur !!
Er zijn heel wat dingen mooier op geworden en de roest rondom de voorruit zat al sinds de aankoop in mijn kop maar het ook uit laten voeren is een 2de.
Nu weer verder met het interieur !!
2.5 TDI 102pk bj 2003 --》in ombouw fase naar camper
Re: schade herstel tips/hulp gevraagd
Harry 341 schreef:Scherm bij artaparts loopt wat hoger,5 cm boven de knik..en het onderste stukje achteraan zit er ook aan ,heb deze delen bij mijn rode ook met deze arta stukken gerepareerd/restaureerd...
Ik heb tussen december 2014 en februari 2015 spiegelglas voor mijn auto geprobeerd te bestellen bij artaparts.nl.
Om er zeker van te zijn dat ik de juiste had heb ik een mail gestuurd met de vraag of de spiegels geschikt zijn voor mijn model. Ik kreeg een erg korte mail terug op dat de spiegels inderdaad geschikt zijn voor mijn auto. Het artikel heeft mij € 34,31 gekost incl verzendkosten.
Helaas blijkt dat de spiegels niet gebruikt kunnen worden ivm een afwijkende maat. Dus heb ik het artikel netjes via de mail aangekondigd voor retour en in originele verpakking en in originele staat teruggestuurd (procedure zoals op de site staat). Aangezien het hier niet mijn fout is dat de spiegels incorrect zijn, vergoedt artaparts.nl volgens de garantiebepalingen de verzendkosten.
Tot mijn verbazing constateer ik dat er slechts € 25,31 is teruggestort op mijn rekening. Hierop heb ik een mail gestuurd met de opmerking dat dit niet voldoende en volgens de garantievoorwaarden is. Men gaf vervolgens via de mail toe dat de spiegels niet de goede waren en stelde andere voor. Daar heb ik vervolgens 2 weken op moeten wachten zonder ook maar iets van ze te vernemen. Ik moest zelf initiatief nemen om te vragen wanneer ze geleverd werden. Uiteindelijk bleek dat er niets meer mogelijk is en dat ik kan fluiten naar mijn centen.
Kortom, artaparts.nl is een oplichter en heeft geen verstand van zaken. Communicatie is iets waar hij nog nooit van heeft gehoord. U moet hier absoluut geen zaken mee doen. Mensen, vermijd deze zaak!!
- Multivan Generation
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: schade herstel tips/hulp gevraagd
Wat was er mis met je spiegels dan?
- sgsdebruijn
- Berichten: 4379
- Lid geworden op: 22 okt 2008, 11:15
- Locatie: in de Hoeksche Waard
Re: schade herstel tips/hulp gevraagd
Kom je lekker binnen hier met je 1ste post, welkomroo schreef: Ik heb tussen december 2014 en februari 2015 spiegelglas voor mijn auto geprobeerd te bestellen bij artaparts.nl.
Om er zeker van te zijn dat ik de juiste had heb ik een mail gestuurd met de vraag of de spiegels geschikt zijn voor mijn model. Ik kreeg een erg korte mail terug op dat de spiegels inderdaad geschikt zijn voor mijn auto. Het artikel heeft mij € 34,31 gekost incl verzendkosten.
Helaas blijkt dat de spiegels niet gebruikt kunnen worden ivm een afwijkende maat. Dus heb ik het artikel netjes via de mail aangekondigd voor retour en in originele verpakking en in originele staat teruggestuurd (procedure zoals op de site staat). Aangezien het hier niet mijn fout is dat de spiegels incorrect zijn, vergoedt artaparts.nl volgens de garantiebepalingen de verzendkosten.
Tot mijn verbazing constateer ik dat er slechts € 25,31 is teruggestort op mijn rekening. Hierop heb ik een mail gestuurd met de opmerking dat dit niet voldoende en volgens de garantievoorwaarden is. Men gaf vervolgens via de mail toe dat de spiegels niet de goede waren en stelde andere voor. Daar heb ik vervolgens 2 weken op moeten wachten zonder ook maar iets van ze te vernemen. Ik moest zelf initiatief nemen om te vragen wanneer ze geleverd werden. Uiteindelijk bleek dat er niets meer mogelijk is en dat ik kan fluiten naar mijn centen.
Kortom, artaparts.nl is een oplichter en heeft geen verstand van zaken. Communicatie is iets waar hij nog nooit van heeft gehoord. U moet hier absoluut geen zaken mee doen. Mensen, vermijd deze zaak!!
VW T4 Multivan 2.5TDI+++