Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

VW T5 Caravelle DSG Heeft stuurflippers gekregen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Yorrie
Berichten: 407
Lid geworden op: 16 mar 2010, 17:17
Locatie: In het mooie Grunnegerland!
Contacteer:

Re: VW T5 the EUROVAN

Bericht door Yorrie »

Yasmine D & Wesley V schreef:PS: Heb je geen zin om op zondag 30 mei mee te gaan naar Volkel in de wolken?
Strak plan! Kan me niet voorstellen dat ie geen zin heeft... :knipoog

Ik zeg: da's nummer 19! :jumpklap
De trotse eigenaar van 'n LWB 2.5TDi 130pk DC Comfortline "Premium" (03/2010) met o.a. leer, een hele hoop pakketten en Ronal R48's (17") in het Reflexzilver.
de geert
Berichten: 103
Lid geworden op: 21 mar 2010, 18:10

Re: VW T5 the EUROVAN

Bericht door de geert »

Count me in, heb net even met ons Bloem in den agenda gekeken en der staat nog niets op het progamma dus kom ik met den T5 ons Bloem en de twee kindjes richting Nederland :jumpklap

laat maar weten hoe we afspreken Yasmine en Wesley, tenslote wonen we maar op 5 km van elkaar he :ikrij
Gebruikersavatar
Yasmine D & Wesley V
Berichten: 573
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:54
Locatie: Belgie, Bazel

Re: VW T5 the EUROVAN

Bericht door Yasmine D & Wesley V »

de geert schreef:Count me in, heb net even met ons Bloem in den agenda gekeken en der staat nog niets op het progamma dus kom ik met den T5 ons Bloem en de twee kindjes richting Nederland :jumpklap

laat maar weten hoe we afspreken Yasmine en Wesley, tenslote wonen we maar op 5 km van elkaar he :ikrij
Hoi Geert

Komt in orde
We laten binnenkort wel iets horen he.
Tof dat jullie meegaan!!! :driveT5 :T54LIFE
VW T6 Caravelle Highline 204pk Dsg 4 motion, full option. :T6NOLESS
Gebruikersavatar
Yorrie
Berichten: 407
Lid geworden op: 16 mar 2010, 17:17
Locatie: In het mooie Grunnegerland!
Contacteer:

Re: VW T5 the EUROVAN

Bericht door Yorrie »

de geert schreef:Count me in
:yes Goed bezig! Nummer 19 aldus.. :yes
De trotse eigenaar van 'n LWB 2.5TDi 130pk DC Comfortline "Premium" (03/2010) met o.a. leer, een hele hoop pakketten en Ronal R48's (17") in het Reflexzilver.
Gert B
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mei 2010, 15:26

Re: VW T5 the EUROVAN - Amai

Bericht door Gert B »

Amai,

hallo Geert, goeie eigenwijze 'interventie' met die neusombouw zeg... :toppie
Veel 'Hollandse' reacties ook zag ik, zelf ben ik n Belg die in Nederland woont, toevallig.
Enfin, ik herken me goed in jouw 'problematiek'...
De nieuwe neus vind ik (persoonlijk) heel veel mooier dan de 'oude' maar de nieuwe motoren (2.0l) zie ik niet zo zitten.
Ik heb nog geen VW maar overweeg wel serieus er een te kopen en zo'n ombouw lijkt me een goeie optie,
Ik wil de bus sowiso al helemaal in matgrijs laten overspuiten, dus dan kan die neus mooi mee, maarrree...

Hoe n goeie optie is zo'n neusombouw eigenlijk 'echt', k zag dat je t geen 2e keer zou willen doen...
Ik ben erg benieuwd naar wat het zo ongeveer gekost heeft qua geld en tijd, ik kan het ook aan een dealer vragen, maar daar verwacht ik een minder kundig antwoord van, laat staan dat ze het ook goed of graag of betaalbaar zouden monteren...
Kan je me n idee geven met name over de kosten, :ie :muur
is er ergens evt. een site waar ik meer gegevens of details kan vinden van je interventie?

Mersie bouwkouw, zoals ze hier zeggen,
Gert.

PS ff off-topic sorry, weet er iemand toevallig of (al dan niet achteraf) een H2-dakverhoging op een verlengde T5 in combinatie met een achterklep, geen deurtjes dus, mogelijk is, thanx.
de geert
Berichten: 103
Lid geworden op: 21 mar 2010, 18:10

Re: VW T5 the EUROVAN

Bericht door de geert »

De stukken die je kopen moet om het goed te doen moet je rekenen op een €2500,- a €3000,- als je zoals ik alles nieuw besteld bij de dealer, de juiste prijs weet ik niet meer omdat ik alles in verschillende leveringen bekomen heb, ook heb ik via een vriend die bij VW werkt de personeels korting gekregen, momenteel kun je op ebay.de een snuit kopen voor een €1400,- daarbij komt nog de verzending en de achterbouw en alle verschillende steuntjes, volgens mij heb je snel evenveel uitgegeven als bij de dealer. als alles dan overgebouwd is moet je elektrisch ook nog even alles veranderen :bonk

als je en niet zelf aan kan beginnen zou ik het niet doen, ik hoe persoonlijk wel van een uitdaging en dit was de mijne voor 2010 :nuts

ombouw naar hoogbouw ben ik niet van op de hoogte, bij mij moet alles omlaag :ikrij
Gert B
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mei 2010, 15:26

Re: VW T5 the EUROVAN

Bericht door Gert B »

Bedankt Geert!
Ik dacht al zoiets ...
:werkaanT4
Hm, ik weet het nog niet of ik dat ga doen, :wjw
Succes met je racebus en C U. :zwaai
Gert.
de geert
Berichten: 103
Lid geworden op: 21 mar 2010, 18:10

Re: VW T5 the EUROVAN

Bericht door de geert »

net een weekje met vakantie geweest en van de gelegenheid gebruik gemaakt om de achterbumper en alle deurgrepen opnieuw een vers likje verf te geven, Nu staat hij weer als nieuw :ikrij
door dat deze bus gebruik wordt om te werken is het dus onvermijdelijk de achterbumper krasvrij te houden

ikke dus weer blij

grtz Geert
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: VW T5 the EUROVAN

Bericht door Donald4Motion »

Wel gewoon met de roller toch :knipoog
RickyT5
Berichten: 945
Lid geworden op: 07 apr 2009, 11:29

Re: VW T5 the EUROVAN

Bericht door RickyT5 »

Bokkepoot :jump
Rick
de geert
Berichten: 103
Lid geworden op: 21 mar 2010, 18:10

Re: VW T5 the EUROVAN

Bericht door de geert »

den T5 heeft nieuwe velgen, 't is niet zo strak maar zeker zo comfortabel, volgende maand moet ik naar de keuring en dat moet terug op de originele vering en misschien dat ik hem wel terug zo laat staan
velgen komen van een touareg 18 inch

Afbeelding

De meerdelige velgen en de regelbare vering mogen voor de juiste prijs de deur uit :ie
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: VW T5 the EUROVAN nieuwe velgen

Bericht door Donald4Motion »

Da's een beste foto :knipoog
ardesch 879
Berichten: 1164
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:18
Locatie: ommen

Re: VW T5 the EUROVAN nieuwe velgen

Bericht door ardesch 879 »

He de Geert als je actueel wilt blijven moet je aan het plakken?


http://www.vw-bulli.de/de/news/nachrich ... 7a7e5.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Driekus Ardesch
de geert
Berichten: 103
Lid geworden op: 21 mar 2010, 18:10

Re: VW T5 the EUROVAN nieuwe velgen

Bericht door de geert »

ardesch 879 schreef:He de Geert als je actueel wilt blijven moet je aan het plakken?


http://www.vw-bulli.de/de/news/nachrich ... 7a7e5.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wrappen heet dat hier, wie weet komt dat der ooit nog eens van maar ik denk van niet

grtz Geert
piepers
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2011, 20:46

Re: VW T5 the EUROVAN nieuwe velgen

Bericht door piepers »

supper bus Geert

Mijn naam is Michel woon in Uden heb net een t5 uit 05 gekocht zou graag nieuwe neus er op willen hebben en nieuwe dachsboard

heb net een rns 510 c gekocht merkte dat die niet past misschien wel in nieuwe dach zou die van een t6 ook passen ?

dan wil ik er een gti stuur in hebben met stuur bediening en alcantarra zou ook graag die ramen achter hebben zoals jij die hebt

zag dat jij er heel goed in bent is dat je beroep ? of doe je dat er bij zo ja wil je dat niet voor mij doen tegen vergoeding natuurlijk

groetjes Michel :yes
Plaats reactie