Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

BULA - The Camper Project

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bart H
Berichten: 328
Lid geworden op: 20 apr 2013, 09:25
Locatie: Eindhoven

Re: BULA - The Camper Project

Bericht door Bart H »

@Pascal
Ja die optie heb Ik wel over nagedacht maar die keuze niet gemaakt ivm mocht het regenen.
Wel nog aan gedacht zal ik de achterkant van de dummy verwijderen en dan van de voorzijde een klepje maken maar toch hier bij gebleven.

@Odorf
Foto met lades open zou nu goed moeten zijn.
Niet dat het zoveel spannender is geworden nu haha.
De rand met gebogen plastic zou kunnen maar is erg tijd rovend en dan moet ik bijna met de bus binnen gaan staan op het werk bij de oven... Word denk ik iets te veel van het goede.
Ik hou mijn ogen en oren open voor een passende oplossing :)

@Jones
Ik hou mijn ogen ook open voor jou mocht er weer eens een mooi rest stuk zijn dan zal ik kijken wat ik kan betekenen.
2.5 TDI 102pk bj 2003 --》in ombouw fase naar camper
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4825
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: BULA - The Camper Project

Bericht door Hanz »

Bart H schreef: 02 jun 2017, 15:07 Aan de buitenzijde een gat geboord in het rode perspex, en met seconden lijm en veel kit het FEMALE gedeeld erin gelijmd.

(ja ik heb het gedeelte bij Peter in zijn topic gelezen over male/female in de bus en ben me bewust van dat male praktischer was geweest.

Afbeelding
Je hebt het gedeelte bij Peter z'n topic gelezen en toch blijf je luchtig doen over deze levensgevaarlijke constructie. Ik snap dat je iets wat zo netjes ingebouwd zit er liever niet weer uit wilt slopen. Misschien kom ik wat overbezorgd over maar volgens mij is het niet de vraag of dit een keer fout gaat maar wanneer het een keer fout gaat.

Verder niets dan lof over de keurige inbouw en de originele oplossingen, ik blijf het topic volgen.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Plaats reactie