Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Dat had ik dus weer ? lang verhaal

vragen over de T4
Fred-15
Berichten: 1183
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:25
Locatie: Almere 0612039470

Dat had ik dus weer ? lang verhaal

Bericht door Fred-15 »

Dat had ik dus weer is.

Ik rij op de A1 richting A'foort en passeer de afslag cq de oprit van de A9
Een automobilist(e) met een dikke Peugeot rijd met mij op en wil de A1 op,
zij rijd al met 2 wielen over de doorgetrokken lijnen en komt verder naar links
zonder richting aan te geven ik zie in mijn rechter spiegel dat zij verder naar
links komt en ik geef gas, zij tikt even goed nog met haar voorbumper mijn
rechter bumper hoek aan waarop ik mijn gevaren knipper lichten onsteek een naar
rechts ga de vlucht strook op , de bestuurster komt achter mij aan en ik denk dat
alles goed komt maar nee de mevrouw geeft een verme ruk aan haar stuur en gaat er
van door , ik zet gelijk de achtervolging in en merk op dat de bestuurster 2 rijbanen
nodig heeft ik bel gelijk 112 en krijg de KLPD aan de foon ik heb verteld wat er gebeurt
was en de agent van de KLPD verwijst mij door om in mijn woonplaats direct aangifte te
doen.
Op het hoofdbureau aan gekomen moest ik eerst aanbellen na 10 min komt er een agent
aan de intercom en vraagt wat ik kom doen ik vertel mijn verhaal in het kort en de man
zegt dat er iemand komt om de zaak op te nemen dit duurt dan ook nog eens 10 min. dan
komt er een agentje van 2 mtr hoog aan en deze ging me een verhaal vertellen dat ik
terug moest komen tijdens kantoor tijden , ik zeg tegen de dienst klopper dat ik het wel
eens was met de salaris verhogingen maar na zijn verhaal te hebben aangehoord zij ik tegen
hem dat ze de politie maar beter kunnen korten, (in de tijd dat hij heeft staan te zoebatten
had hij 2 processenverbaal kunnen opnemen) waarop de man mij netjes verzocht om het pand
maar te verlaten en dat heb ik dus maar gedaan.
Ik dacht dat je binnen 24 uur een schade moest aangeven de aanrijdster is door gereden na
de aanrijding vermoedelijk was zij ook beschonken.
Ik ga morgen bij daglicht is kijken of ik schade hebt in het donker kon ik er nagenoeg niets
aan zien en ga maar een afwachtende houding in nemen ga de schade cq voorval wel melden
bij mijn verzekering.
wie het onkruid in zijn eigen tuintje wied ziet de rotzooi bij zijn buurman niet
olle griese
Berichten: 1489
Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:00

Re: Dat had ik dus weer ? lang verhaal

Bericht door olle griese »

Ik heb je verhaal even voorgelegd bij een aantal agenten en heb hun gevraagd of dit een typische weekend reaktie is.
In mijn ogen loont het om te vluchten bij een aanrijding als je een glaasje teveel op hebt.
Of ze dat werkelijk had zul je dus nooit achter komen.
Trouwens die 24 uur is niet zo noodzakelijk, gewoon bij de eerst volgende mogelijkheid melden, dinsdag dus.
olle griese
Berichten: 1489
Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:00

Re: Dat had ik dus weer ? lang verhaal

Bericht door olle griese »

even een vraagjes want de agenten gooien het weer over een goeie boeg voor hun,
Hoe laat was je aan het buro?


Tja, ik weet niet hoe laat de beste man aangifte wilde gaan doen maar veel bureau's zijn in de nachtelijke uren gesloten teneinde voldoende mensen op straat te hebben. Een aanrijding mag binnen 12 uren worden gemeld.

Tja, wat 112 betreft. De KLPD moet maar toevallig net iemand in de buurt hebben. Als, wederom, door de nachtelijke (onder)bezetting alle auto's bezet zijn dan heeft een verlaten plaats ongeval met geringe schade geen prioriteit.
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: Dat had ik dus weer ? lang verhaal

Bericht door Johan191 »

Ik vind het niet te geloven :muur Je meldt ter plekke dat je bent aangereden, ook nog eens dat de bestuurder er van tussen gaat, in vermoedelijk beschonken toestand, en je moet het ergens anders melden van de KLPD, en er wordt geen aktie ondernomen. Te gek voor woorden :bonk

Je vraagt je bijna af wat hun reactie is wanneer je bus voor je ogen gestolen wordt en je de heren verteld welke kant jou bus op gaat. Zouden ze je dan ook doorverwijzen ??

Fred ik hoop voor je dat de schade meevalt.
Fred-15
Berichten: 1183
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:25
Locatie: Almere 0612039470

Re: Dat had ik dus weer ? lang verhaal

Bericht door Fred-15 »

olle griese schreef:even een vraagjes want de agenten gooien het weer over een goeie boeg voor hun,
Hoe laat was je aan het buro?


Tja, ik weet niet hoe laat de beste man aangifte wilde gaan doen maar veel bureau's zijn in de nachtelijke uren gesloten teneinde voldoende mensen op straat te hebben. Een aanrijding mag binnen 12 uren worden gemeld.
Tja, wat 112 betreft. De KLPD moet maar toevallig net iemand in de buurt hebben. Als, wederom, door de nachtelijke (onder)bezetting alle auto's bezet zijn dan heeft een verlaten plaats ongeval met geringe schade geen prioriteit.

Hoi Peter.
Ik was op het hoofdbureau omstreeks 21.15 uur en ging er rond 21.50 uur weer weg dus men had het denk gewoon kunnen opnemen.
Ik heb het kenteken en auto merk door gegeven aan de KLPD en die zouden verdere actie ondernemen de dienstdoende agent verwees mij door naar de politie in mijn woonplaats
om aldaar direkt aangifte te doen.
wie het onkruid in zijn eigen tuintje wied ziet de rotzooi bij zijn buurman niet
Gebruikersavatar
Dennis 449
Berichten: 2034
Lid geworden op: 14 jan 2007, 09:55
Locatie: Westfriesland (vezelf)

Re: Dat had ik dus weer ? lang verhaal

Bericht door Dennis 449 »

Deze past mooi in mijn deurvakje......

Afbeelding

Koop je gewoon op de markt. Neem je zo mee naar Nederland.

D'r banden waren lek geweest hoor........
Groeten
Dennis 449
Team West
Afbeelding
:wjw sinds september 2003
Klik hier voor meer over mijn Transporter
Enjoy yourself, it's later than you think
olle griese
Berichten: 1489
Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:00

Re: Dat had ik dus weer ? lang verhaal

Bericht door olle griese »

Waar gewerkt word worden fouten gemaakt.
Maar dit doet natuurlijk niks af aan de schadeafhandeling en de aangifte voor jou.
Onderstaand nog een antwoord van een andere agent

Ik ben een hele andere mening toegedaan. Het KLPD had meteen door moeten verbinden naar de politiemeldkamer van die regio. In dat geval had melder de politie bij kunnen praten waar die auto reed en was aanhouding art 7 en mogelijk art 8 mogelijk geweest.
De situatie bij het politiebureau doet mij ook vermoeden dat dit bureau gesloten is geweest. Ik kan mij daarbij voorstellen dat de aangfte wordt uitgesteld. Ik zelf zou in zo'n situatie overigens, voor zover de tijd het toelaat, wel meteen een aangifte opnemen.
Gebruikersavatar
Adri626
Berichten: 2291
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:56
Locatie: Zaanstreek

Re: Dat had ik dus weer ? lang verhaal

Bericht door Adri626 »

Op het hoofdbureau aan gekomen moest ik eerst aanbellen na 10 min komt er een agent
aan de intercom en vraagt wat ik kom doen ik vertel mijn verhaal in het kort en de man
zegt dat er iemand komt om de zaak op te nemen dit duurt dan ook nog eens 10 min. dan
komt er een agentje van 2 mtr hoog aan en deze ging me een verhaal vertellen dat ik
terug moest komen tijdens kantoor tijden
en de man
zegt dat er iemand komt om de zaak op te nemen
: jammer van de geloofwaardigheid :bifun :bifun :bifun :bifun

Zo zie je maar dat de ''lengte'' dus wel belangrijk is :bifun :bifun :bifun
Ik was op het hoofdbureau omstreeks 21.15 uur en ging er rond 21.50 weer weg
Is er om 22.00 uur de ''dienstwissel'' ???

Men had ook rechtstreeks door de intercom kunnen laten weten dat aangifte pas tijdens kantoortijd mogelijk is....jammer dat men de kans heeft laten varen om '''misschien/vermoedelijk'' een alcomobilist te kunnen pakken.........


Ik hoop voor Fred dat aan de hand van het kenteken da schade verhaalt kan worden..
Fred loodrecht
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:38
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Dat had ik dus weer ? lang verhaal

Bericht door Fred loodrecht »

He Dennis,

welke markt koop je dat?
Ik heb ook zo een deurvakje
Fred
Gebruikersavatar
Dennis 449
Berichten: 2034
Lid geworden op: 14 jan 2007, 09:55
Locatie: Westfriesland (vezelf)

Re: Dat had ik dus weer ? lang verhaal

Bericht door Dennis 449 »

Haai Fred,

Gewoon de dagelijkse markten in Bosnië, Servië, Albanië...........

Afbeelding

Bij mooi weer (eigenlijk altijd) worden ze zo overhandigd.

CU
Groeten
Dennis 449
Team West
Afbeelding
:wjw sinds september 2003
Klik hier voor meer over mijn Transporter
Enjoy yourself, it's later than you think
koos 890
Berichten: 2293
Lid geworden op: 06 feb 2007, 23:19
Locatie: heerhugowaard

Re: Dat had ik dus weer ? lang verhaal

Bericht door koos 890 »

Dennis , dit past niet in m'n deur vakje . Het geweer wel maar die ander die het vast houd niet , die moet maar op de achterbank?? :bifun :bifun :bifun :bifun
Werken is voor mensen die niet kunnen vissen.
Fred-15
Berichten: 1183
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:25
Locatie: Almere 0612039470

Re: Dat had ik dus weer ? lang verhaal

Bericht door Fred-15 »

Hoi allen.

Ik heb vandaag even de schade bekeken en dit is gelukkig alleen maar een veeg op mun bumperhoek met een doekje olijf olie was het niet meer te zien.
Ik hoop alleen dat de bestuurster is aangehouden en ik laat het hier maar bij.

Gr. Fred.
wie het onkruid in zijn eigen tuintje wied ziet de rotzooi bij zijn buurman niet
JJ@
Berichten: 1125
Lid geworden op: 13 jun 2007, 18:35

Re: Dat had ik dus weer ? lang verhaal

Bericht door JJ@ »

mooi verhaal fred en jij moet het net weer mee maken gelukkig valt het weer mee :nuts


maar de discussie word weer mooi verder gedrukt op agenten en geloof dat daar wel een ander forum voor is . meer wil ik niet zeggen.
Gebruikersavatar
Dennis 449
Berichten: 2034
Lid geworden op: 14 jan 2007, 09:55
Locatie: Westfriesland (vezelf)

Re: Dat had ik dus weer ? lang verhaal

Bericht door Dennis 449 »

Anders beginnen ze wel over een schrikbarende film......

Als er maar te zeuren valt.
Groeten
Dennis 449
Team West
Afbeelding
:wjw sinds september 2003
Klik hier voor meer over mijn Transporter
Enjoy yourself, it's later than you think
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33875
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Dat had ik dus weer ? lang verhaal

Bericht door Multivan Generation »

tegenwoordig kun je ook aangifte doen via internet :toppie
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie