Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

t4 of t5

vragen over de T4
Plaats reactie
daimen

t4 of t5

Bericht door daimen »

oke het iszo ver mijn t4 heeft een vast loper nu wil ik een nieuwe leasen maar mijn vraag is bestaat de t4 nog en welke moter kan ik het beste nemen verder neem ik een 4x4 ivm sneeuw hier graag reactie
bartt4

Re: t4 of t5

Bericht door bartt4 »

Zal denk ik wel zekers een t5 worden want t4 word niet meer nieuw verkocht.
RUBBEREXPRESS
Roger B. (11)61

Re: t4 of t5

Bericht door Roger B. (11)61 »

leasen is meestal NIEUW en inderdaad wordt het dan DUS een T5, als je de keuze hebt, minimaal de 130PK nemen, de 174 is 5 mille duurder en niet ECHT nodig met de 130 kom je zeeer goed mee in het verkeer en hij loopt op de teller 180.

4Motion is voor volgens mij in 130 en 174 leverbaar en misschien ook in de lagere varianten

Ik had destijds (besteld in dec 2003, afgeleverd in april 2004)een 130pk met snoeks luxe cabine,
radio voorbereiding met luisdprekers in portieren,
comfortpakket 2,
electrisch pakket 2,
slecht weer pakket,
motor bij verwarming (met wat handigheid voor kleine 300 euro om te bouwen naar standverwarming),
mechanische airconditioning met extra warmtewisselaar (foutje van de verkoper dit bleek NIET te betekenen dat in de laadruimte airco zat (is er wel achteraf voor me ingebouwd),
parkeersensoren,
trekhaak,
triplex laadruimte betimmering,
bumpers (achteraf, niet af fabriek) meegespoten in kleur,
basisprijs kale auto was iets van 21000 euro, afleverprijs ex btw en bpm (grijs kenteken) 36900 euro :ie en dan heb je een Transporter op grijs kenteken.....Later is er nog een set lichtmetaal bijgekomen.
wel 80.000 kilometer in 1,5 jaar vrijwel probleemloos mee gereden. (nr 61 in de T5 gallerij)

Kan het niet echt vergelijken omdat mijn T4 al 325000 gelopen had toen ik hem kreeg, maar een T5 rijdt mijns inziens lekkerder en oogt wat breder. Interieur is wel erg plastik en krasgevoelig
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Plaats reactie