Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

open dagen klu in leeuwarden

vragen over de T4
Plaats reactie
pa2jbv
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 feb 2007, 19:04

open dagen klu in leeuwarden

Bericht door pa2jbv »

Tijdens volkel in de wolken genieten we met zijn allen van het geweld van turbines
van straalmotoren althans ik.En het andere spul heeft niet mijn interesse wel leuk maar geen kippevel
De laatste keer ben ik niet echt aan mijn trekken gekomen want sheik was er niet met zijn
f16.
Volgend weekend heeft leeuwarden open dagen en daar kun je echt genieten van al het geweld.
Dit festijn word gehouden op 20 en 21 juni dus als iemand dringend behoefte heeft aan
afleiding, ik ben er in ieder geval.
Misschien iets voor weetje wel om daar een weiland te huren bevind zich een boederij pal
naast de startbaan.
groeten jan
FastFWD
Berichten: 142
Lid geworden op: 02 mar 2008, 23:52

Re: open dagen klu in leeuwarden

Bericht door FastFWD »

Ik ga er ook heen, welliswaar op de fiets, is weer achterlijk druk waarschijnlijk
pa2jbv
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 feb 2007, 19:04

Re: open dagen klu in leeuwarden

Bericht door pa2jbv »

We gaan donderdags al overnachten we in cornjum of zoiets en verplaatsen we ons ook met de fiets
Misschien tot ziens.
Gebruikersavatar
pieter 762
Berichten: 312
Lid geworden op: 25 jan 2007, 22:30
Locatie: N. Brabant

Re: open dagen klu in leeuwarden

Bericht door pieter 762 »

Ook wij gaan vanuit N Br naar Leeuwarden en wel op donderdag, we slapen in de bus op een camping in Weidum en gaan dan vrijdagochtend vroeg naar de show. Wel zorgen dat we een goed plekkie hebben uiteraard ! Wordt vast weer geweldig :adhd :adhd :adhd

En natuurlijk gaan we goed om ons heen kijken want aldaar bevinden we ons in het meest dichtbevolkte WJW-gebied !!

Tot spots :ikrij

Gr Pieter
Vaak moet er iets gebeuren, voordat er iets gebeurt (Johan Cruijff)
Ex T4 Caravelle # 762. Nu T5 TDI 2004 LWB + T2b panel van 1977
Plaats reactie