mede busjesmannen !
heb iets vreemds. mijn chokeprobleem is eindelijk opgelost, bus rijdt weer lekker. En sinds van de week neemt ie ook veel minder benzine en rijdt nog soepeler! komt eindelijk mooi snel op temperatuur..
tot zo ver
MAARRR gistermorgen ging ik even mijn lampjes checken ivm apk keuring vandaag. dus contact aan . Toen ik t contact weer uitdeed gingen mijn koelvinnen ineens draaien terwijl ik geen meter heb gereden en de motor niet heb gestart.
nu blijft ie dus doordraaien als t contact uit is!
zo gauw ik de sleutel weer in t contact doe stoppen de vinnen weer
na enige tijd stoppen ze wel weer maar toch!
sensor mischien dacht ik zelf.
temp meter loopt ook nooit hoger als 70. fans draaien wel bij warme motor trouwens(gecheckt)
IEMAND TIPS A.U.B??
bus rijdt verder echt zo heerlijk, nog nooit zo "smooth"geweest! lijkt alsof de motor temperatuur nu eindelijk goed is. nu de temp. meter en de koelvinnen nog
O JA BUS IS GOEDGEKEURD!! alleen ff de rechter achterremcilindr gangbaar gemaakt kosten totaal 90,58! jiehaaa (vorig jaar ook alleen de rem)
:love I LOVE MY :love
T4 groet
Timm 908
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
HELP! koelfan draait ineens ,met koude motor!
HELP! koelfan draait ineens ,met koude motor!
http://www.PcTechsupport.nl
http://www.selfdefense-friesland.nl
1e : T4 1.8 Benzine (908 )
2e : T4 2.4 Diesel LWB '95
toen: gele POLO
Sinds 19-03-2010 : Witte T4 1.9 TD '96
Nu: groene Peugeot 306 break 1.9 grijskenteken, ptt groen! 2000
http://www.selfdefense-friesland.nl
1e : T4 1.8 Benzine (908 )
2e : T4 2.4 Diesel LWB '95
toen: gele POLO
Sinds 19-03-2010 : Witte T4 1.9 TD '96
Nu: groene Peugeot 306 break 1.9 grijskenteken, ptt groen! 2000