Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

de kogel is door de kerk

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

de kogel is door de kerk

Bericht door francisco »

hallo allemaal,

eindelijk nieuws rond om de bus. verschillende test ridjes gehad etc etc, lang op vw en honda forums geweest, opel astra's getest en resoltaat. Ik kan neit zonder de T4 :toppie , om de kosten permaand te drukken wil ik er een camper van maken. dus met volle spaar varke naar een dealer voor een wijsneus verzie met 150pktjes :D, me ouwe bus wil ik inruilen bij aankoop van de andere T4.

hier onder de nieuwe plannen in fase's:

eerst fase: fase-0
busje kopen

verbouwing eerste fase: Camper.
busje moet gelijk camper worden, dus hefdak er op keuken er snel in, + een bed en tafel. naar de keuring alles er uit en netjes en op me gemak opnieuwd inrichten.

verbouwing tweede fase: Styling.
weer een dikke project-zwo body kit, altans dat denk k nu, 18-19" velgjes 235 breed.. moet kunnen led achterlichten zit ik over. raampjes blinderen kuipstoeltjes etc etc

verbouwing derde fase: Tuning
laatste en duurste fase, verlagen koni sport, K&N inlaat systeen, leuk dtm twins uitlaat systeem. en chippen naar 190 pk :ikrij

en nog veel meer dromen

zo heb je beetje een beeld hoe het moet worden, maar eerst fase-0! haha
Paulus
Berichten: 360
Lid geworden op: 02 okt 2007, 23:55
Locatie: Stadskanaal

Re: de kogel is door de kerk

Bericht door Paulus »

Goed plan,ga je er ook een aanhanger mee trekken?
Pak een 102pk,EGR blind,uitlaat open,K&N filter,chippen en gaan..rijd fijner dan een 150pk en stukken goedkoper...ook meer aanbod,
150pk loopt op hoge snelheid rustiger,rij er eerst eens mee.

Paulus :T44EVER
VW T5 1.9TDI Lwb
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Re: de kogel is door de kerk

Bericht door francisco »

soms een show wagen mee nemen naar een meating maar dan hoeft het niet hard te gaan, maar vind een bus met 190pk wel heel dik klinken en rijden :D, vandaar 150pk standaard dan chippen :jump

maar er is idd met 102pk niks mis mee, en idd veel meer aanbod. Maar mijn smaak gaat dan liever naar de 150 dan 102, even wachten tot naar de vakantie periode
Gebruikersavatar
frank884
Berichten: 1859
Lid geworden op: 24 jan 2007, 09:38
Locatie: midden limburg

Re: de kogel is door de kerk

Bericht door frank884 »

francisco schreef:hallo allemaal,

eindelijk nieuws rond om de bus. verschillende test ridjes gehad etc etc, lang op vw en honda forums geweest, opel astra's getest en resoltaat. Ik kan neit zonder de T4 :toppie , om de kosten permaand te drukken wil ik er een camper van maken. dus met volle spaar varke naar een dealer voor een wijsneus verzie met 150pktjes :D, me ouwe bus wil ik inruilen bij aankoop van de andere T4.

hier onder de nieuwe plannen in fase's:

eerst fase: fase-0
busje kopen

verbouwing eerste fase: Camper.
busje moet gelijk camper worden, dus hefdak er op keuken er snel in, + een bed en tafel. naar de keuring alles er uit en netjes en op me gemak opnieuwd inrichten.

verbouwing tweede fase: Styling.
weer een dikke project-zwo body kit, altans dat denk k nu, 18-19" velgjes 235 breed.. moet kunnen led achterlichten zit ik over. raampjes blinderen kuipstoeltjes etc etc

verbouwing derde fase: Tuning
laatste en duurste fase, verlagen koni sport, K&N inlaat systeen, leuk dtm twins uitlaat systeem. en chippen naar 190 pk :ikrij

en nog veel meer dromen

zo heb je beetje een beeld hoe het moet worden, maar eerst fase-0! haha
Om je kosten per maand te drukken kun je ook je wensen lijstje behoorlijk reduceren, dan worden dromen eerder werkelijkeid. :jump :jump
moter 2.5 TDI + Airco acv 102 pk/250nm

T4 4 Ever -5- cylinder for Life
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33768
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: de kogel is door de kerk

Bericht door Multivan Generation »

:zodenkikerookover
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie